Opgelost door Telfort: Internetverbinding valt weg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47143
Gebruiker
Gokhan
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Ik heb momenteel een Telfort Internet Standaard (30mbit) en Telfort Interactieve TV. Tot medio 2013 heb ik weinig problemen gehad. Ik had tot die tijd constant slechte WIFI bereik in huis. Per medio 2013 valt mijn internetverbinding constant weg. Dus eerst was het alleen slechte wifi bereik en nu heb ik wegvallende LAN verbinding. Ik heb alle kabels vervangen (kabel modem verkort tot 0,5 mtr), alles gereinigd, modem laten vervangen en alle apparaturen LATEN nakijken. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met TELFORT. Ik ben letterlijk van kastje naar de muur gestuurd. Het heeft mij een hele hoge telefoonrekening gekost!Hiernaast ben ik geen millimeter verder gekomen en krijg ik bij mijn derde contact te horen; Sorry meneer, wij kunnen niets meer voor u betekenen en verder dan dit kunnen wij niets meer doen!Toen ik aangaf dat ik wellicht (dit meende ik) wilde overstappen naar een andere provider, werd mij vertelt dat ik dan waarschijnlijk zelfde probleem zou behouden.

De oplossing

Ik verwacht dat Telfort een monteur op hun kosten langs stuurt die de telefoonlijn komt doormeten en dit bovenstaande probleem oplost.

12 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lyigun,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lyigun, Excuses voor de foutieve tekst in bovenstaand kader.KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Gokhan
    Datum
    Daar gaan we weer met bovenstaande. Er wordt niets anders gedaan dan fouten maken.
  4. Auteur
    Gokhan
    Datum
    Ik hoop dat de afhandeling snel verloopt.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lyigun, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Gokhan
    Datum
    Guidion is langs geweest en heeft geconstateerd dat het probleem aan de lijn ligt. Hierna zijn er monteurs langs geweest van KPN en hebben gekeken naar de aansluitpunten en hebben het e.e.a. doorgemeten. Hierna concludeerden ze dat er errors waren op het netwerk/ de kabels. Ze gaven aan dat er speciale (andere) monteurs langs moesten komen van KPN om alles door te meten (buiten en binnen). I.a.v. hiervan.....
  7. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lyigun, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Gokhan
    Datum
    Inmiddels zijn Telfort en KPN langs geweest om eea te onderzoeken en aan te passen. Afgesproken met Telfort om 1 week af te wachten, om te kijken of de verbinding stabiel is.
  9. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lyigun,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    Gokhan
    Datum
    in afwachting van telfort
  11. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lyigun, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen? Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  12. Auteur
    Gokhan
    Datum
    s

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gokhan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy