Klacht Telfort: Internetverbinding werkt niet

Anoniem

Al bijna 3 weken slechte internetverbinding die steeds weg valt. 9 dagen geleden is samen met de helpdesk vastgesteld dat het probleem nog voor de modem moet zitten, omdat alles doorlopen is en zelfs de opgestuurde nieuwe modem niet hielp.
Melding zou gemaakt worden bij KPN en die zouden contact opnemen met mij.
Dit is niet gebeurd en na meerdere keren bellen van mijn kant deze week, gisteren op aandringen van mij het incident in prioriteit laten verhogen zodat er binnen 24 uur contact opgenomen zou worden met mij door KPN.
Vandaag kreeg ik slechts een sms-je van Telfort waarin staat dat de melding in onderzoek is en ik binnen 5 werkdagen hier een status update van kan verwachten.
Ik heb inmiddels al 8 keer gebeld en al bijna 3 uur aan de lijn gehangen in deze 3 weken en dan is dit de status van het oplossen.
De tijdigheid van handelen en de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden is beneden een acceptabel niveau.

Spoedig herstel internetverbinding.
Compensatie niet kunnen gebruiken van internet en gemaakte kosten bellen helpdesk.

Telfort
    Geachte heer Gerts,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Afgelopen vrijdag 9 november ben ik gebeld door iemand die naar mijn klacht zou kijken.
    Ik heb de situatie enigzins uitgelegd en aangegeven dat de SMS die ik had ontvangen suggereerde dat ik diezelfde dag een status-update zou krijgen.
    Hij heeft toen aangegeven dat hij hiernaar zou informeren en ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden.Zowel iemand die met het incident bezig is als ook deze persoon hebben mij niet meer gebeld.We zijn inmiddels weer 3 dagen verder.......
    Anoniem
    En we zijn weer een dag verder.
    Heb voor de laatse keer de helpdesk gebeld.
    Persoon wist van niks en kon alleen maar weer een melding maken. Ik heb aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben en dat ik echt uiterlijk morgen teruggebeld verwachtte te worden. Hij gaf aan dat dit niet mogelijke was. Toen heb ik aangegeven dat ik mij dan genoodzaakt zag mijn abonnement op te zeggen, maar zelfs het doorverbinden naar de administratie lukte al niet en de verbinding werd verbroken.
    Anoniem
    Dus maar online opgezegd.
    Mijn telefoonkosten zijn al opgelopen tot boven de 70 euro door de helpdesk te moeten bellen.
    Aangegeven dat ik ze in gebreke stel en er geen vertrouwen in heb dat ze dit probleem nog kunnen oplossen.
    Ook aangegeven dat ik de laatste incasso voor 01-11 t/m 30-11 verwacht teruggestort te krijgen en geen verdere automatische incasso's meer verwacht.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Gerts.De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Gerts,De behandelaar zal medio 20 december 2012 contact met u opnemen om te informeren of u het bedrag wat Telfort met u heeft afgesproken, heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    Inmiddels opgezegd, waarbij ik de eerste keer ook nog geen bevestiging kreeg.
    Op de klacht werd nog steeds niet gereageerd, dus 23 november via een webformulier op telfort.nl nogmaals gevraagd om reactie en werd toen wel teruggebeld.
    Monteur bleek al enkele dagen daarvoor de wijkcentrale te hebben bezocht en niks kunnen vinden. Hier was geen terugkoppeling op geweest en de persoon die ik aan de lijn had was ook verbaasd dat er nog steeds geen monteur over de vloer was geweest.
    Anoniem
    Afgesproken dat ik 70 euro aan belkosten terug krijg en 2 maanden abonnement en dat dit per direct werd stopgezet.
    Tot mijn verbazing die dinsdag (27e) daarop nog gebeld over aanbieding voor verlenging.
    Donderdag 29 november uiteindelijk pas over de klacht op deze site teuggebeld. Daar zit 20 dagen tussen met het voorgaande contact terwijl dit eigenlijk dezelfde dag nog had moeten zijn.
    Aangegeven dat deze klacht open blijft staan tot alles teruggestort is.
    Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?