Klacht Telfort: Jojo efekt

Slinge 620

In Telfort winkel nam ik een nieuw toestel iPhone 6s, in Rotterdam Lijnbaan , omdat mijn vorige toestel iPhone 5 overbetaald was volgens winkel medewerker zou ik hem gratis mogen hebben, na 5 werk dagen kreeg ik retort envelop dat iPhone 5 toch ingeleverd moest worden, na een paar telefoon gesprekken met Telfort klanten service werft me aangeraden om weer naar winkel toe te gaan, zo juist bezocht ik winkel en medewerker maakt een notitie dat de toestel inderdaad overbetaald is en dat de kantoor moet hier over beslissen en dan nog eens weer de klanten service te bellen, klanten service geeft aan dat zijn met winkeltjes niets mee te maken hebben en dat zij niets voor mijn willen betekenen en dat ik met die klacht weer naar de Telfort winkel moet gaan!!! Ik ben toch geen jojo??? Blijf niet Heen en weer lopen!!! Als mijn abonement overbetaald is dan wil ik mijn geld terug gestort zien worden, of anders kompanzeren met huidige toestel!!! Mvg Sasa Karalic !

Overbetaalde abonnement terug wens te betalen of de toestel kosteloos aan mijn over laten!

Telfort
    Geachte mevrouw Karalic,

KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Karalic,

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?