Klacht Telfort: Jojo efekt

Klachtnummer
# 164988
Gebruiker
Slinge 620
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In Telfort winkel nam ik een nieuw toestel iPhone 6s, in Rotterdam Lijnbaan , omdat mijn vorige toestel iPhone 5 overbetaald was volgens winkel medewerker zou ik hem gratis mogen hebben, na 5 werk dagen kreeg ik retort envelop dat iPhone 5 toch ingeleverd moest worden, na een paar telefoon gesprekken met Telfort klanten service werft me aangeraden om weer naar winkel toe te gaan, zo juist bezocht ik winkel en medewerker maakt een notitie dat de toestel inderdaad overbetaald is en dat de kantoor moet hier over beslissen en dan nog eens weer de klanten service te bellen, klanten service geeft aan dat zijn met winkeltjes niets mee te maken hebben en dat zij niets voor mijn willen betekenen en dat ik met die klacht weer naar de Telfort winkel moet gaan!!! Ik ben toch geen jojo??? Blijf niet Heen en weer lopen!!! Als mijn abonement overbetaald is dan wil ik mijn geld terug gestort zien worden, of anders kompanzeren met huidige toestel!!! Mvg Sasa Karalic !

De oplossing

Overbetaalde abonnement terug wens te betalen of de toestel kosteloos aan mijn over laten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Karalic,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Karalic,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen