Klacht Telfort: Kan niet bellen in Australië

Fem

In Australië kan ik niet bellen met mijn Nederlandse prepaid simkaart van Telfort. Let op, ik kan wel smsen, smsjes ontvangen en gebeld worden.
Als ik bel (diverse netwerken gebruikt), krijg ik dit te horen:
Vodafone "You have call barring activated for this mobile service. Please check the call restriction setup on your service or account".
Telstra "The number you have called is not available from this service, to enquirer about the numbers available, please call your customer service support area"
Optus: "This number is not connected"

Het maakt niet uit of ik naar een Australisch nummer of Nederlands nummer bel. Geen verschil met netnummers, 0031 / 0061, +31 / +61 en ook *123* lost niks op. De nummers die ik bel, daar weet ik zeker van dat ze in gebruik zijn. Dit is allemaal al getest. Ook heb ik mijn simkaart in diverse andere telefoons geprobeerd, geen verschil.

Ik wil kunnen bellen met mijn Nederlandse simkaart. Dit is voorheen wel gelukt en nu ineens kan ik deze niet meer gebruiken. Er staat voldoende beltegoed op, pas nog opgewaardeerd en dit wil ik niet verloren laten gaan. Ook wil ik dit tegoed niets steeds opwaarderen om het niet verloren te laten gaan. Want het bedrag wordt steeds meer, maar ik kan het dus alleen gebruiken om te smsen. Hopelijk kunnen jullie het probleem spoedig oplossen! Alvast bedankt!

Telfort
    Geachte mevrouw Govers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Govers,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Govers,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?