Opgelost door Telfort: kan telfort of KPN wel verhogen van 25 euro naar 38,25 euro

content Opgelost
Rene1966

Hallo
Ik krijg een mailtje van Telfort dat mijn premie voor internet omhoog gaat van 37,50 naar 38,25 euro.
Nu betaal ik al een hele tijd 25 euro per maand voor internet.
Dit is wel een hele verhoging niet.
Ik heb begin dit jaar ook al een hoop elende gehad met Telfort en nu beginnen ze weer.

Als het kan zorgen dat ik een normale verhoging krijg en niet die 13,25 verhoging

Telfort
    Geachte heer Van Gerwen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Van Gerwen,

De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u inmiddels gesproken en uitleg gegeven.

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Rene1966
Mijn maandelijkse bedrag gaat van 25 euro naar 26,25 euro. Men zegt dat ik korting heb en combi voordeel maar daar ben ik nooit over verwittigd. Mij is verteld (zwart op wit) dat mijn maand premie het zelfde zou blijven , en nu hebben ze het over korting. Maar nu ga ik dus 1,25 euro meer betalen en daar heb ik vrede mee

Ook een klacht indienen over Telfort?