Klacht Telfort: keuzemenu werkt niet

Klachtnummer
# 21530
Gebruiker
miranda stam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb momenteel ook problemen met bellen via het keuzemenu
kom het keuzemenu niet door met me huistelefoon ,moest speciaal met me mobiel bellen,kosten zijn vele malen hoger dan met me vaste lijn.
Ik hoor graag van U
In afwachting

Vriendelijke groeten

M.Stam

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Stam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen