Klacht Telfort: klacht nog steeds niet opgelost!!!!!

john

zoals vermeld hebben we nog steeds blokken in beeld, regelmatig geluid of het klinkt dat je onder water zit!! nu weer 1 zender die wel geluid heb maar geen beeld en internet.... duurt nu ongeveer een halve minuut ipv 10/13 secondes!! voordat je naar een andere pagina wil gaan!!!en we zitten nog steeds te wachten op het zwarte swap? die jullie weken geleden al opgestuurd hadden!!!kastje aminobox gaat nog steeds moeilijk aan, opnemen nog steeds niet goed en wat gaan jullie doen aan de gsm die regelmatig de smsjes later binnen krijg of half!!! na ruim 7 maanden!!!! gaan jullie eindelijk is een keer wat doen...... wat nog steeds niet goed werkt en dan hebben jullie ons voorstel tot afhandeling!! moet daarvoor het probleem niet eerst opgelost zijn!! ....... echt schandalig gewoon hoe jullie met je klanten omgaan!!!! nog zo'n 2 weken en dan kunnen we eindelijk dit zooitje gaan opzeggen en daarna moeten we helaas nog 3 maanden!!! maar dan willen we toch nog wat tv kijken en internetten.....

dat het eindelijk is normaal ga werken!!!!! en een vergoeding omdat we wel elke maand moeten betalen voor iets wat gewoon niet goed werkt!!!!

john
    ze hebben inderdaad contact met me opgenomen ik mocht iemand van de kpn bellen!! die heeft zeker niet meerdere malen gelezen dat ik niet meer van plan ben om te gaan bellennnnn want het heeft me al zat gekost!!.. ik bel binnenkort over 9 dagen nog 1 keer om dit rotzooitje op te zeggen!!!! dan zitten we er helaas nog 3 mnd aan vast,, maar ja dan is eindelijk het einde in zicht!!!!! het liefs wil ik via de computer opzeggen maar ik kan al maanden niet inloggen op mijn (nou ja mijn!!) telfort....
    Geachte mevrouw Boekholt,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

john
    ze hebben inderdaad weer gebeld maar het eerste wat ik hoorde was 'dat ik helemaal geen contact heb opgenomen!! dus ben ik flink uit mijn stekker gegaan en ze zouden me nog terug bellen maar ik wacht nog!! ik wacht ook nog met opzeggen anders snappen ze het daar helemaal niet meer we zitten onze straf nog een paar maanden uit en dan bel ik ze nog 1x ik hoop alleen nog op een vergoeding voor de kosten en ellende en een regeling voor de gsm waarvan we de berichten nog steeds veel later binnen krij

john
    ze hebben weer contact opgenomen maar net als altijd is er weer niets uitgekomen!!!! het is nu al weer 10 dagen geleden dat ze gezegd hadden dat ze het kastje wat nog niet vervangen was zouden opsturen....maar ja het blijft telfort!!! tel staat voor betalen en fort..... spreekt voor zich in een jaar tijd hebben we minimaal 4 contrakten gehad!!! en is het in de tussen tijd 2 weken voor uit geschoven ....... dus dat zegt veel over dit zooitje ze willen er wat aan doen ..... ja..... tijd rekken.
    john
    WE ZIJN DIT ZOOITJE ZO ZAT!!! DAT WE BESLOTEN HEBBEN OM OVER TE STAPPEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER WE ZIJN NU BEZIG MET ONZE 11DE MAAND!! EN ER WERKT NOG STEEDS NIETS NORMAAL!!! EN WE WILLEN NU EINDELIJK IS GEWOON TV,BELLEN EN INTERNETTEN!!! HET HAD IN AL DIE MAANDEN WEL EEN KEER OPGELOST MOETEN ZIJN,VINDEN JULLIE OOK NIET!!! DUS NU IS HET WACHTEN OP EEN FLINKE VERGOEDING!!!! WANT DAT HEBBEN WE WEL VERDIEND NA ALLE EXTRA KOSTEN EN ELLENDE DIE WE HEBBEN MOETEN MAKEN WAT EEN ZOOITJE IS DIE TELFORT

john
    we zijn eindelijk van telfort af maar het heeft veel en veel te lang geduurd voordat ze met een oplossing kwamen!!! schandalig gewoon dat ze pas na zo'n lange tijd begonnen met 'iets' te doen!!!! alleen mijn vriend heeft nog een gsm abonnement lopen bij hun en hopelijk gaat dat ook beter worden zoniet dan ga ik weer een klacht indienen!!! want hij krijg nog regelmatig halve smsjes en ook nog af en toe als er iemand bel dat hij niet bereikbaar is...... dus telfort doe daar ook wat aan en anders..

john

Ook een klacht indienen over Telfort?