Klacht Telfort: Klacht Telfort. Geen garantie op mobiel van 10 maanden oud.

Klachtnummer
# 270839
Gebruiker
zomerdijk1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Graag meld ik mijn klacht over Telfort, waar ik een abonnement heb voor een telefoon met bundel. Nu is de achtercamera van mijn telefoon stuk gegaan en heb ik deze bij Telfort ingeleverd voor reparatie. Waar mij verteld werd dat deze beschadiging in de garantie valt.
3 weken later krijg ik pas weer iets te horen, maar niet van Telfort zelf maar van Teleplan (de reparateur van o.a. Telfort). Er werd mij een rekening gestuurd van 199,95 euro zonder uitleg. Dus ik heb een aantal keren gebeld met Teleplan en Telfort, nu komt het er op neer dat er een klein scheurtje zit aan de onderkant van het display. Hierdoor moet Teleplan zowel de camera als het display vervangen. Telfort weet hier niets vanaf en konden alleen mijn rekening geven, zonder uitleg.
Teleplan nogmaals gebeld om te vragen waar de rekening uit bestond, het bleek dat de camera niet in deze rekening zat, maar alleen het display.
Voor een telefoon die nog geen jaar oud is moet ik 199,95 euro gaan betalen voor een klein krasje in mijn display.

Gewenste oplossing

Deze telefoon is van Telfort, ik betaal hier elke maand voor en als ik dan binnen een jaar schade heb en alleen een rekening toegestuurd krijg zonder uitleg vind ik dat ongepast.
Deze maand heb ik niet eens gebruik kunnen maken van de telefoon, maar reken maar dat de maandrekening er gewoon weer aankomt.
En nu moet ik 199,95 betalen? Mijn telefoon is nog geen jaar oud, dit is toch van de zotte.
Zelfs heb ik geen leentoestel aangeboden gekregen, maar ik ben mijn mobiel wel al een maand kwijt.
Graag vraag ik een compensatie van Telfort voor de slechte service en communicatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zomerdijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Zomerdijk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen