Klacht Telfort: Klantenservice van Telfort hebben geen technische kennis

R.T.A. Holdert

Van de ene dag op de andere weigerde de smpt server van Telfort mijn mails te versturen. Ontvangen ging nog wel. Ik heb een nieuwe Iphone SE, het lijkt me onwaarschijnlijk dat daar iets mee aan de hand is. Bovendien: via een andere provider (kpn) kon ik wel uitgaand mailen. Het een bekend probleem dat uitgaande mails via andere dan de eigen smtp servers niet lukken (relayen wordt niet toegestaan), maar dat de eigen smtp server weigert, had ik nog niet meegemaakt. De call center medewerkers van Telfort hebben volstrekt onvoldoende kennis om dit soort problemen op te lossen. Maar ze kosten wel 50 ct per gesprek. Steeds maar weer opnieuw de instellingen laten invullen. Tot ik er gek van werd. Uiteindelijk vond een dame het beter om misschien toch maar eens de technische dienst in te schakelen. DAAR MOCHT IK DAN 10 DAGEN OP WACHTEN!
Service is iets dat bij vele providers tekortschiet, maar Telfort en KPN spannen wel de kroon. Deze bedrijven minachten hun klanten!

Een oplossing voor dit mailprobleem

Telfort
    Geachte heer Holdert,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    R.T.A. Holdert
    Kijk dat bedoel ik nu. De hulp gaat nog 5 werkdagen duren! Ik kan dus al een week niet mailen en Telfort/KPN laat je rustig nog 5 dagen wachten voor ze bereid zijn iemand in te zetten die WEL verstand van zaken heeft. Hoe slecht kun je het doen als bedrijf!
    R.T.A. Holdert
    Er is bij KPN kennelijk een speciale club die naar klachtenkompas kijkt. Dan word je gebeld door iemand die zegt iets aan je klacht te gaan doen. En je een telefoonnummer geeft waar je hem/haar altijd moet kunnen bellen. Dat 'grote geluk' heb ik dus nu ook gehad. En ik moet toegeven: altijd beter dan de onbereikbare, onvriendelijke en ondeskundige 'klantenservice' van dit beklagenswaardige bedrijf. Maar toen ik belde bleek de betreffende dame met vakantie. Niemand neemt dan je zaak over!
    R.T.A. Holdert
    De klacht is nog steeds niet verholpen. Telfort doet er niets aan. Ik word wel zo nu en dan gebeld door een juffrouw zonder enige technische kennis die zegt dat ze het 'weer door zal geven'. Maar er gebeurt niets en ik kan nog steeds niet uitgaand mailen. Kennelijk is een klant voor Telfort volstrekt onbelangrijk. Ze moesten zich schamen!

R.T.A. Holdert

Ook een klacht indienen over Telfort?