Klacht Telfort: Klantenservice

Klachtnummer
# 80489
Gebruiker
Amber
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Medewerkster van de klantenservice ( Kim ) lacht klant uit na vraag over defecte kastjes wat niet in hun systeem staat, erg klantonvriendelijkheid, vooral als je net 3 dagen nieuwe klant bent...daarnaast kloppen de factuurdata niet krijg je rekeningen van periodes waar je geen eens diensten van heb afgenomen, interactieve tv kastjes die dus niet werken maar waar je wel voor moet betalen....erg slecht

Gewenste oplossing

Werkende kastjes, goede factuurdata, en klantenservice medewerkers met fatsoen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Biere,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen