Opgelost door Telfort: Klantvriendelijkheid en service, het moet beter!

Mark12345

Ik ben in maart noodgedwongen verhuisd naar een andere woning waar al een betere (kabel-ziggo) verbinding in mijn vrij hoge huurprijs aanwezig is. Ik heb hierover contact gehad met Telfort al vanaf het begin dat ik verhuisd ben en hoopte op een klantvriendelijke oplossing. Mij werd verteld; of je betaald het af (waarom? ik kan er niks aan doen dat ik moest verhuizen) of je verhuist het pakket naar de nieuwe woning (Ik heb niets aan een tragere verbinding, en dus voor iets betaal, waarvan ik al beters in huis heb).

Begin mei besloot ik dan toch maar de verhuizing door te geven; ik wilde de digitale TV wel terug (ondanks dat HD kwaliteit erg ver te zoeken is) Zo gezegd zo gedaan, natuurlijk verhuiskosten betalen. Vervolgens: nooit een werkende verbinding gehad, het installeren werkte ook niet. Vandaag kreeg ik een sms dat het nu aangesloten is(?)

Ik heb dus van maart tot en met nu betaald voor niets. Mijn vraag; aub sluit dit pakket gewoon af, en vegoed evt de kosten.

Sluit dit pakket af, en vraag niet om een vergoeding van een slotnota, dan ben ik zeer tevreden. Daarbij heb ik een wens en dat is een vergoeding van de maanden waarvoor ik niets heb gekregen. Want; wat is die 33 euro per maand voor Telfort? En voor een student?

Telfort
    Geachte heer Mulder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Mark12345
    Via Klachtenkompas.nl goed geholpen! KPN heeft mij binnen een werkdag terug gebeld waarna Telfort diezelfde dag nog contact met mij op nam. Eindelijk een mevrouw aan de lijn die mij vriendelijk te woord kon staan. Zij heeft mijn klacht naar wens verholpen. Kijk, dat is service:)!

Mark12345

Ook een klacht indienen over Telfort?