Opgelost door Telfort: Klantvriendelijkheid en service, het moet beter!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70306
Gebruiker
Mark12345
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben in maart noodgedwongen verhuisd naar een andere woning waar al een betere (kabel-ziggo) verbinding in mijn vrij hoge huurprijs aanwezig is. Ik heb hierover contact gehad met Telfort al vanaf het begin dat ik verhuisd ben en hoopte op een klantvriendelijke oplossing. Mij werd verteld; of je betaald het af (waarom? ik kan er niks aan doen dat ik moest verhuizen) of je verhuist het pakket naar de nieuwe woning (Ik heb niets aan een tragere verbinding, en dus voor iets betaal, waarvan ik al beters in huis heb).

Begin mei besloot ik dan toch maar de verhuizing door te geven; ik wilde de digitale TV wel terug (ondanks dat HD kwaliteit erg ver te zoeken is) Zo gezegd zo gedaan, natuurlijk verhuiskosten betalen. Vervolgens: nooit een werkende verbinding gehad, het installeren werkte ook niet. Vandaag kreeg ik een sms dat het nu aangesloten is(?)

Ik heb dus van maart tot en met nu betaald voor niets. Mijn vraag; aub sluit dit pakket gewoon af, en vegoed evt de kosten.

De oplossing

Sluit dit pakket af, en vraag niet om een vergoeding van een slotnota, dan ben ik zeer tevreden. Daarbij heb ik een wens en dat is een vergoeding van de maanden waarvoor ik niets heb gekregen. Want; wat is die 33 euro per maand voor Telfort? En voor een student?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Mulder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Mark12345
    Datum
    Via Klachtenkompas.nl goed geholpen! KPN heeft mij binnen een werkdag terug gebeld waarna Telfort diezelfde dag nog contact met mij op nam. Eindelijk een mevrouw aan de lijn die mij vriendelijk te woord kon staan. Zij heeft mijn klacht naar wens verholpen. Kijk, dat is service:)!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark12345
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen