Klacht Telfort: Klapperlijn niet verholpen

Ed

Sinds februari van dit jaar heb ik een internet en televisie abonnement bij Telfort. Eerste twee maanden was de verbinding uitstekend en heb helemaal geen klachten gehad maar na twee maanden begon de ellende. De verbinding viel weg en na ongeveer een minuut herstelde het zichzelf weer. Soms gebeurde het een paar keer achter elkaar en soms weer een paar dagen niet. Ondanks de inspanningen van Telfort is het probleem nog steeds niet opgelost. Laatste ticket is al 34 dagen open wat volgens de medewerker van Telfort klantenservice al heel lang is. Eigenlijk is de ticket eerder ten onrechte afgesloten waardoor het nu lijk dat het "maar" 34 dagen duurt. In het begin zijn de medewerkers oprecht geweest en werd ik ook op de hoogte van de voortgang gehouden maar later begonnen ze dingen te verzinnen en tegenstrijdige informatie te verstrekken waardoor ik me als klant nu niet serieus genomen voel.

Van Telfort verwacht ik dat het probleem binnen 5 werkdagen vanaf heden opgelost wordt en tevens verwacht ik tegemoetkoming in abonnementskosten en telefoonkosten (klantenservice) aangezien ik ook bijna 3 dagen geen internet en televisie had. Indien het probleem niet binnen 5 werkdagen opgelost wordt of het probleem weer terugkomt wens ik mijn contract met Telfort per direct te ontbinden.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smajlovic,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?