Opgelost door Telfort: Kosten bellen buitenland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 321843
Gebruiker
Rogier
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op de site van Telfort staat heel mooi vermeld "bellen binnen de EU vanuit je bundel" pas als je flink verder zoekt staat er ergens dat vanuit NL naar de EU buiten je bundel valt. Ook de app laat dit niet zien onder extra kosten. Ik had ineens 16,- extra op mijn factuur staan, wat dus niet te zien was tijdens de factuur periode, terwijl de app steeds aangaf up to date te zijn bijgewerkt. Klantenservice vond het alleen "vervelend" en past niks aan op de site.

De oplossing

De extra kosten terugbetalen, want als dit duidelijk (te zien) was had ik niet gebeld naar het buitenland maar gemaild.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Haas,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Haas,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rogier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gedeeltelijk factuur kosten geretourneerd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen