Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Krijg geen bevestiging van annulering Alles in 1 pakket
Details
Klacht
Wilden overstappen van KPN naar Telfort. Digitaal alles in 1 pakket aangevraagd. Omdat we al mobiel abonnementen hadden bij Telfort konden we gratis de belminuten verdubbelen. Hiervoor gekozen. Bij bevestiging bleek het mobiele nummer niet te kloppen. Contact opgenomen met Telfort klantenservice. Hoe we het ook probeerden uit te leggen bij 3 verschillende personen na 42 minuten het gesprek zonder resultaat beëindigd. Volgende dag weer telefonisch contact opgenomen (kost telkens € 0,50 per gesprek + belminuten) en gezegd alles te willen beëindigen. Dit alles binnen de 14 dagen bedenktijd. 3 november constateerden we dat onze vaste telefoonlijn was afgesloten. Weer contact opgenomen met Telfort. Inmiddels ook het installatiepakket geretourneerd. Tot op heden (vandaag weer gebeld) nog geen bevestiging van annulering maar al wel factuur ontvangen.Gewenste oplossing
Per direct bevestiging van annulering, onze telefoonlijn moet per direct vrijgegeven worden omdat we op alarmlijnen zijn aangesloten en op zijn minst financiële tegemoetkoming van Telfort voor de gemaakt telefoonkosten en verder ongemak.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.