Klacht Telfort: Krijg geen bevestiging van annulering Alles in 1 pakket

antonholterman

Wilden overstappen van KPN naar Telfort. Digitaal alles in 1 pakket aangevraagd. Omdat we al mobiel abonnementen hadden bij Telfort konden we gratis de belminuten verdubbelen. Hiervoor gekozen. Bij bevestiging bleek het mobiele nummer niet te kloppen. Contact opgenomen met Telfort klantenservice. Hoe we het ook probeerden uit te leggen bij 3 verschillende personen na 42 minuten het gesprek zonder resultaat beëindigd. Volgende dag weer telefonisch contact opgenomen (kost telkens € 0,50 per gesprek + belminuten) en gezegd alles te willen beëindigen. Dit alles binnen de 14 dagen bedenktijd. 3 november constateerden we dat onze vaste telefoonlijn was afgesloten. Weer contact opgenomen met Telfort. Inmiddels ook het installatiepakket geretourneerd. Tot op heden (vandaag weer gebeld) nog geen bevestiging van annulering maar al wel factuur ontvangen.

Per direct bevestiging van annulering, onze telefoonlijn moet per direct vrijgegeven worden omdat we op alarmlijnen zijn aangesloten en op zijn minst financiële tegemoetkoming van Telfort voor de gemaakt telefoonkosten en verder ongemak.

Telfort
    Geachte mevrouw Holterman-Schiphorst,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

antonholterman
    Ik wacht niet op antwoord van KPN. Ik wil graag antwoord van Telfort. Gisteren heeft Telfort ook weer beloofd dat ze een bevestiging van de annulering zouden sturen (per mail) maar deze nog steeds niet gezien. Ze sturen wel een mail dat hun factuur klaar staat, die wij dus niet zullen betalen omdat wij geen overeenkomst hebben met Telfort en ook geen producten van ze hebben afgenomen. We hebben binnen de gestelde 14 dagen ontbonden, alleen zij willen het niet snappen.
    antonholterman
    Telfort heeft gebeld. Vandaag zou eindelijk alles geannuleerd moeten zijn, maar omdat Telfort ons vaste telefoonnummer al die tijd vastgehouden heeft zitten we nu al 17 dagen zonder vaste telefoon. KPN kan deze niet porteren. Erg vervelend dat dit allemaal zo lang moet duren. Nog steeds niet tevreden. Telfort heeft wel beloofd volgende week nog een keer contact op te nemen of alles opgelost is. Ook vandaag hebben ze volgens afspraak gebeld.
    Telfort
    Geachte mevrouw Holterman-Schiphorst,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

antonholterman
    Uiteindelijk is nadat we binnen KPN escalaties zijn opgenomen alles naar tevredenheid opgelost. We zijn ruim 5 weken zonder telefoon geweest en blijkbaar snapt men niet dat het erg vervelend is dat wanneer je op alarmlijnen bent aangesloten je geen telefoon meer hebt. Daar komt bij dat we wel gewoon onze abonnementskosten moesten betalen en daarnaast heel veel ergernis hebben gehad. Nogmaals erg blij dat alles weer werkt, maar snappen niet waarom het zolang heeft moet duren.
    antonholterman
    Zoals gemeld heeft het veel te lang geduurd voordat de klacht afgehandeld is.

Ook een klacht indienen over Telfort?