Opgelost door Telfort: Lang zonder internet en interactieve tv.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181689
Gebruiker
davelaargroeneveld10
Datum
6 reacties

Details

De klacht

28/7 melding gedaan van het niet ontvangen van een internetsignaal. Inmiddels meer dan 3 weken en 12 telefoontjes naar klantenservice verder en er is nog steeds geen oplossing. Klantenservice kan mij ook niet verder helpen omdat de afdeling die er over gaat alleen mij kan bellen over de voortgang. Dit hebben ze 2x geprobeerd waarbij ik de oproep gemist heb op 3 en 4 augustus. Na een officieel verzoek tot terugbellen op 8 augustus is het slechts 1x geprobeerd op 17 augustus waarbij ik de oproep helaas weer gemist heb. Toen ik gisteren doorverbonden werd om het contract op te zeggen kreeg ik enkel muziek te horen, een enquête en de lijn werd verbroken. Klantenservice weet en kan niets en volgens hen is er voorlopig nog geen oplossing mogelijk omdat afdeling KLO een achterstand heeft.

De oplossing

Zo snel mogelijk een oplossing, 3 weken is echt te lang.

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Davelaar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    davelaargroeneveld10
    Datum
    Afgelopen week contact gehad met Telfort. Daarin is mij een contactpersoon toegewezen die de gang van zaken bij gaat houden. Er is inmiddels een noodpakket in werking dat er voor zorgt dat er internet aanwezig in huis. Definitieve oplossing zou aanvankelijk op 2 september ingaan maar is inmiddels uitgesteld tot 7 september. Afspraak met contactpersoon gemaakt dat ik 7 september gebeld wordt tussen 16:00 en 17:00 om te controleren of alles werkt.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Davelaar,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    davelaargroeneveld10
    Datum
    Naar mijn mening is de klacht pas echt afgehandeld wanneer de afgesproken financiële afhandeling heeft plaatsgevonden.
    Zodra het geld ontvangen is zal ik bevestigen dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Davelaar,

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  6. Auteur
    davelaargroeneveld10
    Datum
    Klacht is inmiddels naar behoren afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
davelaargroeneveld10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy