Opgelost door Telfort: Lang zonder internet en interactieve tv.

davelaargroeneveld10

28/7 melding gedaan van het niet ontvangen van een internetsignaal. Inmiddels meer dan 3 weken en 12 telefoontjes naar klantenservice verder en er is nog steeds geen oplossing. Klantenservice kan mij ook niet verder helpen omdat de afdeling die er over gaat alleen mij kan bellen over de voortgang. Dit hebben ze 2x geprobeerd waarbij ik de oproep gemist heb op 3 en 4 augustus. Na een officieel verzoek tot terugbellen op 8 augustus is het slechts 1x geprobeerd op 17 augustus waarbij ik de oproep helaas weer gemist heb. Toen ik gisteren doorverbonden werd om het contract op te zeggen kreeg ik enkel muziek te horen, een enquête en de lijn werd verbroken. Klantenservice weet en kan niets en volgens hen is er voorlopig nog geen oplossing mogelijk omdat afdeling KLO een achterstand heeft.

Zo snel mogelijk een oplossing, 3 weken is echt te lang.

davelaargroeneveld10
    Afgelopen week contact gehad met Telfort. Daarin is mij een contactpersoon toegewezen die de gang van zaken bij gaat houden. Er is inmiddels een noodpakket in werking dat er voor zorgt dat er internet aanwezig in huis. Definitieve oplossing zou aanvankelijk op 2 september ingaan maar is inmiddels uitgesteld tot 7 september. Afspraak met contactpersoon gemaakt dat ik 7 september gebeld wordt tussen 16:00 en 17:00 om te controleren of alles werkt.

davelaargroeneveld10
    Naar mijn mening is de klacht pas echt afgehandeld wanneer de afgesproken financiële afhandeling heeft plaatsgevonden.
    Zodra het geld ontvangen is zal ik bevestigen dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
    Geachte heer Davelaar,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

davelaargroeneveld10
    Klacht is inmiddels naar behoren afgehandeld.