Klacht Telfort: Lastig gevallen dankzij doorverkoop incorrecte persoonsgegevens

Klachtnummer
# 454752
Gebruiker
Rick86
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In 2011 had ik internet en televisie van Telfort. Toen ik ging verhuizen, werd dit op naam gezet van mijn huisgenoot. Deze informatie werd echter onjuist verwerkt en er ontstond een fictief persoon bestaande uit een combinatie van zowel mijn toenmalige huisgenoot als van mij. Deze klantgegevens heeft Telfort doorverkocht/gegeven aan derden. Na een paar jaar nergens last meer van te hebben, word ik nu weer meerdere keren per maand gebeld door energiemaatschappijen, deurwaarders en andere bedrijven waar ik niks mee te maken heb of wil hebben. De fictieve persoon, met mijn telefoonnummer, staat nu opeens in een "register". Wat natuurlijk vreemd is aangezien deze persoon niet bestaat.

De oplossing

Dat hoor ik graag van Telfort. Ze hebben het ooit eerder (blijkt nu, tijdelijk) opgelost.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Bleeker,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Rick86
    Datum
    Beste,

    Ik wacht rustig af.

    mvg

    Rick

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen