Klacht Telfort: Lastig gevallen dankzij doorverkoop incorrecte persoonsgegevens

Rick86

In 2011 had ik internet en televisie van Telfort. Toen ik ging verhuizen, werd dit op naam gezet van mijn huisgenoot. Deze informatie werd echter onjuist verwerkt en er ontstond een fictief persoon bestaande uit een combinatie van zowel mijn toenmalige huisgenoot als van mij. Deze klantgegevens heeft Telfort doorverkocht/gegeven aan derden. Na een paar jaar nergens last meer van te hebben, word ik nu weer meerdere keren per maand gebeld door energiemaatschappijen, deurwaarders en andere bedrijven waar ik niks mee te maken heb of wil hebben. De fictieve persoon, met mijn telefoonnummer, staat nu opeens in een "register". Wat natuurlijk vreemd is aangezien deze persoon niet bestaat.

Dat hoor ik graag van Telfort. Ze hebben het ooit eerder (blijkt nu, tijdelijk) opgelost.

Telfort
    Geachte heer Bleeker,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Rick86
    Beste,

Ik wacht rustig af.

mvg

Rick

Ook een klacht indienen over Telfort?