Klacht Telfort: Lease telefoon Sony experia Z

Martijnkruit

Inmiddels al enkele jaren klant bij Telfort en ben daar tevreden over.
Ik heb sinds 26-02-2014 mijn contract verlengd voor 24 maanden i.c.m. een lease telefoon Sony Experia Z, over dit laatste gaat mijn klacht.
Vanaf dag 1 dat ik dezer telefoon in mijn bezit heb, heb ik hier grote problemen mee gehad. 3 problemen die al bekend zijn bij Telfort en ook binnen de garantie periode kosteloos zijn verholpen. Het betrof problemen die zelfs bij hun nog nooit zijn voorgekomen zoals een telefoon die niet meer ophoud met trillen en hierdoor de batterij leegtrok en vervolgens niet meer op te laden was! Nog geen twee maanden na de reparatie opnieuw problemen, scherm ging niet meer uit hierdoor trok hij snel mijn batterij leeg en opnieuw niet meer op te laden.... nu twee keer spontaan een barst ingekomen. (Met beschermhoes) Eerste op eigen kosten laten repareren en nu ben ik er echt klaar mee..

Het liefste van mijn contract af, of een nieuw contract aangezien ik ondanks het een "lease" telefoon is wel degelijk hiervoor betaal. Sowieso repareer ik deze telefoon NIET meer en wijs ik elke aansprakelijkheid voor dit ondeugdelijk product af na contractperiode!!

Telfort
    Geachte heer Kruit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?