Klacht Telfort: Leasetoestel niet ontvangen, breng maar in rekening!!!

Chaos

Telfort beweert het opgestuurde (in hun eigen enveloppe) leasetoestel niet te hebben ontvangen. Je komt hier pas achter als je een rekeningoverzicht krijgt want op een andere manier wordt niet gecommuniceerd.
Je belt naar Telfort voor uitleg waarom er een bedrag in rekening is gebracht maar daar wordt vaag over gedaan. Door zelf door te vragen komt de aap uit de mouw en wordt er doodleuk gezegd "wij hebben uw leasetoestel niet ontvangen of niet op tijd ontvangen" . Wat is het nu? Wel of niet ontvangen? Uiteindelijk niet ontvangen. Vreemd want heb het wel op het door hun aangegeven wijze verstuurd. Heb daarvoor nog een bewijs ontvangen van PostNL en bij track en trace staat aangegeven dat het ontvangen is. Telfort vindt dat mijn probleem en bewijzen moeten dan maar opgestuurd worden naar het adres waar het pakketje heen is gegaan. Wat is het adres, ja dat weten ze niet. Het moet niet gekker worden.

Ik wil dat Telfort duidelijk communiceert. Er wordt aangegeven niets te zijn ontvangen maar als je je bewijs wilt toesturen dan weten ze niet waar naar toe, o ja doe maar waar de telefoon naartoe is gestuurd. Wie neemt welke verantwoordelijkheid tot bewaking en probleemoplossing. Want afdeling A communiceert niet met afdeling B waar ik als consument de dupe van ben omdat mij een rekening wordt gepresenteerd. Ik wil de rekening niet betalen voordat het opgelost is. Excuses en een compensatie voor de tijd en telefoontjes die ik eraan kwijt ben.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Lijtsman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Chaos
    Ik hoop dat er z.s.m. Contact wordt opgenomen om tot een oplossing te komen.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Lijtsman,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?