Klacht Telfort: leastoestel...

chrissie

2 jaar geleden mijn abonnement verlengt bij Telfort.
Een medewerker stond mij vriendelijk te woord en zij letterlijk het toestel is over 2jaar van u. binnen 1,5 jaar was het toestel overleden helaas en heb toen zelf een nieuwe aangeschaft.
Nu na die 2 jaar blijkt dit oude toestel ineens een lease toestel te zijn.
Nu vallen ze bij Telfort ineens terug op contract ect. had U maar moeten opletten het is uw probleem en niet die van ons. letterlijk verteld door medewerkster Rian Heesmus.
Telfort had na mijn mening gewoon duidelijk de juiste informatie moeten verstrekken.
Hun medewerkers geven valse informatie telefonisch door: hun verkopen een telefoon per telefonisch contact en sturen per post een leasecontract.

Aangezien de telefoon dus nu ineens retour moet die er niet meer is hebben we hier een probleem. en dreigen ze nog met een boete te komen ook.

Dat Telfort hun eigen verkoop techniek in ziet en de kosten van retour toestel laten vervallen. dan zullen wij onze 2 alles in 1 abonnementen behouden bij Telfort.
Als dit niet het geval is heb ik geen vertrouwen meer in jullie diensten en zeg ik en mijn zoon waarschijnlijk per direct alles op.

Telfort
    Geachte mevrouw Palsrok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?