Klacht Telfort: Leeghalen volledige mailbox bij overgaan van abonnementen binnen Telfort.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441606
Gebruiker
Gebruiker1587029518
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dankzij telfort ben ik mijn mails kwijt over de afgelopen jaren. Zij hebben mijn mailbox, tegen de afspraken in, geleegd bij de overgang van mijn telfort abonnement naar het telfort abonnement van mijn vriendin. Bij de overgang is met een medewerker van telfort duidelijk afgesproken dat mijn emailadres met bijbehorende mailbox met berichten naadloos zou overgaan. In de door mij aangemaakte mappen in mijn mailbox waren diverse belangrijke gegevens/mails opgeslagen. Diverse medewerkers aan de lijn gehad over het probleem en een klacht ingediend bij telfort, maar men blijft volhouden dat herstel van mijn mailbox niet mogelijk is. Wat overigens vreemd is, want een medewerkster verklaar de dat mijn mailbox in quarantaine stond en dat er niets verloren was. Zij zou regelen dat binnen 48 uur alles was hersteld. Er is echter helemaal niets hersteld.

De oplossing

Volledig herstel van mijn mailbox bij het mailadres: aloedeman223@telfort.nl

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Loedeman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Gebruiker1587029518
    Datum
    Gisteren door Telfort gebeld met de mededeling dat de klacht is opgepakt en dat het, gezien de problematiek, wel een week of anderhalf kan duren voor er nader bericht komt. Ik wacht dus op het antwoord van Telfort.
  3. Auteur
    Gebruiker1587029518
    Datum
    Afgelopen woensdag is er door Telfort telefonisch contact opgenomen en kreeg ik de mededeling dat mijn verwijderde mailbox niet kon worden hersteld. Telfort is tevens niet van plan om de eventuele financiële gevolgen te compenseren. Ik ben en blijf van mening dat mijn verwijderde mailbox nog aanwezig is in de digitale kelders van Telfort, maar dat zij niet de moeite wensen te nemen om het boven water te krijgen. Zeer teleurstellend dat Telfort zijn fout niet wil herstellen. De klacht schijnt niet goed door te dringen bij Telfort en is dus niet naar tevredenheid afgedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1587029518
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door Telfort wordt totaal geen oplossing geboden of financiële compensatie voor eventueel nog te maken kosten. Telfort wenst gewoon geen moeite te doen om haar digitale kelders uit te spitten op zoek naar mijn, door Telfort, verwijderde mailbox. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in de reactie van Telfort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?