Klacht Telfort: Leeghalen volledige mailbox bij overgaan van abonnementen binnen Telfort.

Gebruiker1587029518

Dankzij telfort ben ik mijn mails kwijt over de afgelopen jaren. Zij hebben mijn mailbox, tegen de afspraken in, geleegd bij de overgang van mijn telfort abonnement naar het telfort abonnement van mijn vriendin. Bij de overgang is met een medewerker van telfort duidelijk afgesproken dat mijn emailadres met bijbehorende mailbox met berichten naadloos zou overgaan. In de door mij aangemaakte mappen in mijn mailbox waren diverse belangrijke gegevens/mails opgeslagen. Diverse medewerkers aan de lijn gehad over het probleem en een klacht ingediend bij telfort, maar men blijft volhouden dat herstel van mijn mailbox niet mogelijk is. Wat overigens vreemd is, want een medewerkster verklaar de dat mijn mailbox in quarantaine stond en dat er niets verloren was. Zij zou regelen dat binnen 48 uur alles was hersteld. Er is echter helemaal niets hersteld.

Volledig herstel van mijn mailbox bij het mailadres: aloedeman223@telfort.nl

Telfort
    Geachte heer Loedeman,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Gebruiker1587029518
    Gisteren door Telfort gebeld met de mededeling dat de klacht is opgepakt en dat het, gezien de problematiek, wel een week of anderhalf kan duren voor er nader bericht komt. Ik wacht dus op het antwoord van Telfort.
    Gebruiker1587029518
    Afgelopen woensdag is er door Telfort telefonisch contact opgenomen en kreeg ik de mededeling dat mijn verwijderde mailbox niet kon worden hersteld. Telfort is tevens niet van plan om de eventuele financiële gevolgen te compenseren. Ik ben en blijf van mening dat mijn verwijderde mailbox nog aanwezig is in de digitale kelders van Telfort, maar dat zij niet de moeite wensen te nemen om het boven water te krijgen. Zeer teleurstellend dat Telfort zijn fout niet wil herstellen. De klacht schijnt niet goed door te dringen bij Telfort en is dus niet naar tevredenheid afgedaan.

Gebruiker1587029518
Door Telfort wordt totaal geen oplossing geboden of financiële compensatie voor eventueel nog te maken kosten. Telfort wenst gewoon geen moeite te doen om haar digitale kelders uit te spitten op zoek naar mijn, door Telfort, verwijderde mailbox. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in de reactie van Telfort.

Ook een klacht indienen over Telfort?