Opgelost door Telfort: leentoestel/leugens/niet terug gebeld/geen antwoord op klacht

Amparo Dominguez

Klacht ingediend bij Telfort; Niet nagekomen afspraak tot tweemaal aan toe vervolgens beweren dat ik niet thuis zou zijn geweest. Doordat Telfort het verkeerde telefoon nummer heeft doorgegeven aan smartcare heb ik drie en een halve maand later nog steeds het toestel niet teruggekregen. Voor mijn gestolen toestel mocht ik een nieuw toestel halen in de winkel, ik kon het leentoestel daar achterlaten maar aangezien ik geen bewijs hiervan zou krijgen heb ik dit niet gedaan. Toen heb ik contact opgenomen met smartcare die lieten weten dat ik het leentoestel mocht houden aangezien het te duur was om iemand te sturen. Krijg ik vervolgens vandaag een maand later een factuur binnen van 151,67 omdat ik het leentoestel niet heb ingeleverd. Regelmatig gebeld ook via een Telfort winkel laten bellen en iedere keer zeggen dat ik terug gebeld zou worden wat vervolgens niet gebeurde. Twee maanden later nog geen antwoord gekregen op mijn klacht van Telfort.

Heb in mijn klacht gevraagd om een compensatieregeling voor de gemaakte kosten en het feit dat ik tot twee keer aan toe vrij heb gevraagd om vervolgens voor niks thuis te wachten urenlang. Daarnaast betaal ik iedere maand voor een lease toestel die ik vervolgens drieeneenhalve maand later niet heb gehad. Als het goed is mag ik binnenkort een nieuw toestel halen in de winkel, maar dit neemt niet weg dat ik zolang zonder het toestel heb gezeten. Zou graag na alles het contract willen beeindigen want na alles in zo'n korte tijd vind ik het bedrijf onbetrouwbaar.

Telfort
    Geachte heer Dominguez,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Amparo Dominguez
    De reactie op mijn klacht is dat er binnenkort contact met mij opgenomen wordt.....dat heb ik de afgelopen maanden vaker gehoord maar moest er uiteindelijk zelf iedere keer achteraan. Mocht er wel contact met mij opgenomen worden dan ga ik ervan uit dat ik een compensatie krijg, maar het liefst ben ik geen klant meer van Telfort.
    Telfort
    Geachte heer Dominguez,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Amparo Dominguez
    liefst was ik geen klant meer geweest van telfort maar helaas is dat niet mogelijk. ik heb een compensatie gekregen maar in principe alleen dat ik mijn eigen risico van 65,- terug krijg en de kosten van het lease toestel van de drie maanden dat ik deze niet heb gehad. Dus kan niet zeggen dat ik heel erg tevreden ben...maar goed op z'n minst iets qua compensatie.

Amparo Dominguez

Ook een klacht indienen over Telfort?