Klacht Telfort: leentoestel uit jaar nul

# 19627
Anoniem

Hallo Telfort,
Vorige week ben ik mijn iPhone verloren. Ik weet, dat is mijn eigen schuld. Vanmiddag kwam iemand aan de deur met een leentoestel. Volgens de jongen die aan de deur kwam, was dit toestel minder geavanceerd dan mijn oude telefoon, een HTC Desire. Ik kon dus beter blijven bellen met mijn oude telefoon.
Ja, jullie hebben gelijk, ik had me moeten verzekeren. Maar ik ben sinds jullie oprichting klant bij jullie. Vanmiddag heb ik uitgerekend dat ik toch zeker € 10.000 aan omzet waard ben geweest de afgelopen vijftien jaar. Ik vind het daarom niet zo heel erg netjes om een trouwe klant af te schepen met een brak leentoestel.
De komende twee jaar moet ik dus bellen met mijn oude telefoon, terwijl ik betaal voor een nieuwe. Ik had eigenlijk wat beters verwacht. Ook een wat beter antwoord van de klantenservice dan: dat zijn nou eenmaal de regels mevrouw.
Als mijn contract is afgelopen, dan blijf ik geen klant meer bij jullie. Zo ver gaat mijn klantentrouw nou ook weer niet.

Mijn iPhone is gestolen/verloren. Omdat het een leasetelefoon is, heb ik recht op een leentoestel. Ik kreeg een wel heel uitgekleed model aangeboden. Graag zou ik een wat adequater leentoestel willen ontvangen. Ik ben al 15 jaar klant bij Telfort. Ik weet dat ik daaraan geen rechten kan ontlenen, maar wat meer coulance dan: dat zijn nou eenmaal de regels mevrouw, had ik eigenlijk wel verwacht.

Telfort
    Geachte mevrouw De Vente,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    Dankjewel, ik hoor het wel.
    Groeten van Martine de Vente
    Telfort
    Geachte mevrouw De Vente,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw De Vente,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?