Klacht Telfort: LET OP ! Houden geld achter krijg je niet terug !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 155502
Gebruiker
julia
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Houden geld achter en sturen aanmaningskosten die niet terrecht zijn. Boeken dubbel van je rekening af terwijl alles netjes betaaldt is.
Medewerkers gooien de telefoon op. Je krijgt nergens hulp.
Niemand weet van iets bij Telfort!
Zijn er nu nog sinds 3 weken mee bezig. Ik ben er ziek van !
Immens hoge telefoonkosten van deze lange en niet geholpen gesprekken. Ik krijg een uitkering en kan niet eens voedsel halen omdat ze mijn rekening leeg maken zonder reden !
Medewerkers gooien de tel op want komen er zelf niet uit.


De oplossing

Ik wil mijn geld terug ! Kan geen boodschappen halen sinds 3 weken en blijven maar afboeken van mijn rekening. Inmiddels zover dat rekening leeggeboekt is. Schande !

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Raap,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Raap,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    julia
    Datum
    Nog steeds geen oplossing en wordt maar afgeboekt. PKN geeft geen gehoor nu ruim paar weken verder. Schande ! Ik moet een nieuw rekening aanmaken anders heb ik geen geld meer ! Dat dit zo maar kan , sta versteld hiervan !
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Raap,

    De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  5. Auteur
    julia
    Datum
    Er is NIETS opgelost. Ik zit nog steeds met de problemen!!!!!. Snel actie aub

Uiteindelijke oplossing

Auteur
julia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen