Klacht Telfort: LET OP ! Houden geld achter krijg je niet terug !

julia

Houden geld achter en sturen aanmaningskosten die niet terrecht zijn. Boeken dubbel van je rekening af terwijl alles netjes betaaldt is.
Medewerkers gooien de telefoon op. Je krijgt nergens hulp.
Niemand weet van iets bij Telfort!
Zijn er nu nog sinds 3 weken mee bezig. Ik ben er ziek van !
Immens hoge telefoonkosten van deze lange en niet geholpen gesprekken. Ik krijg een uitkering en kan niet eens voedsel halen omdat ze mijn rekening leeg maken zonder reden !
Medewerkers gooien de tel op want komen er zelf niet uit.

Ik wil mijn geld terug ! Kan geen boodschappen halen sinds 3 weken en blijven maar afboeken van mijn rekening. Inmiddels zover dat rekening leeggeboekt is. Schande !

julia
    Nog steeds geen oplossing en wordt maar afgeboekt. PKN geeft geen gehoor nu ruim paar weken verder. Schande ! Ik moet een nieuw rekening aanmaken anders heb ik geen geld meer ! Dat dit zo maar kan , sta versteld hiervan !
    Geachte mevrouw Raap,

De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

Er is NIETS opgelost. Ik zit nog steeds met de problemen!!!!!. Snel actie aub

julia

Ook een klacht indienen over Telfort?