Klacht Telfort: Leveren niet de gevraagde dienst, en lossen het niet op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 176005
Gebruiker
marbru
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij zijn sinds aangesloten bij Telfort en hebben enorm veel problemen. We worden niet geholpen, zelfs als oud vuil behandeld. En wilde dus iemand spreken die meer beslissingen kan nemen (manager of zo) en kreeg na heel lang doorvragen iemand die jolig aan de telefoon kwam en zei: Ik ben de chef vandaag.
Hoe onprofessioneel kan je zijn
Ook van deze man kregen we te horen dat we niet alles kunnen opzeggen en dat het ons dus nu alleen nog maar meer geld gaat kosten.
Het vele bellen er naar toe (50 cent maar dat tikt aan hoor), kost ons ook veel geld. We willen er heel graag weg, maar de bedenktijd is verstreken (ook al zijn we nog maar een paar dagen aangesloten...we hebben ons eerder aangemeld). .
we willen een oplossing of zsm kosteloos opzeggen......we hebben wel eens problemen gehad met providers maar dat werd dan op een gegeven moment wel opgelost. Maar dit....dit is kennen we echt niet...

De oplossing

een oplossing , compensatie, en als er geen oplossing geboden wordt willen we heel graag kosteloos van het contract af. Zij leveren een wanprestatie. En ons vertrouwen in Telfort als een bedrijf die een goed product levert voor een redelijke prijs is helaas helemaal verdwenen.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Bruijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    marbru
    Datum
    Kpn heeft namens Telfort contact met me opgenomen.
    Ze hebben gezegd dat ze de klacht door sturen.
    Tot op het heden veel contact gehad met Telfort.
    Ze zijn ermee bezig zeggen ze.
    We zijn van wel kunnen bellen maar niet gebeld worden, over gegaan naar dat de telefoon helemaal niet meer werkt en nu weer terug naar wel bellen maar niet gebeld kunnen worden.
    De technische dienst zpu nog bellen, maar tot op het heden nog niks gehoord.
    Wel hopen dat ze niet naar de vaste lijn bellen.
  3. Auteur
    marbru
    Datum
    Bijna een maand verder en de klacht dat we niet bereikbaar zijn hebben we zelf opgelost door Poort 2 van de modem te gebruiken.
    Nog steeds kunnen we niet naar alle vaste nummers bellen.
    Ik heb veel medewerkers aan de lijn gehad en weet niet meer wie wie is.
    Ik heb er echt wel genoeg van dat ze niks kunnen oplossen en ik mag nu over naar een ander en als ze het niet op tijd kunnen oplossen (binnen 2 weken) kan ik kosteloos overstappen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marbru
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen