Opgelost door Telfort: Looptijd contract

guanbra

Sinds september 2013 zijn wij m.b.t. onze internet verbinding en tv aansluiting bij Telfort
In december dat jaar hebben wij onze internet snelheid verhoogd.
Dit omdat de geboden snelheid, wel zeer onder de door ons gewenste norm was
Als wij een ping test lieten lopen op een computer bij ons thuis
kwam de beloofde snelheid totaal niet in beeld, vandaar de beslissing om de snelheid te verhogen
Helaas heeft dit niet niet geholpen
Mede door dit, en omdat we constant met de help-deks moeten bellen omdat we geen internet of tv hebben willen we weg bij Telfort
Nu zien we dat men bij telfort de datum aanhoud dat we de verhoging hebben aangevraagd
Volgens de consumenten bond mag dit niet
Graag wil ik dus dat we per 12 september weg kunnen bij Telfort en niet per 10 december zoals aangegeven staat in onze stratus bij telfort

kan u mij daarbij helpen?

met vriendelijke groet M Smedts

datum van beëindiging van contract per 12 september(of nog eerder indien mogelijk)

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smedts,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    ik wacht af, nog 4 werkdagen te gaanMet vriendelijke groet M smedts
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smedts, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smedts, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    guanbra
    mede dankzij de tussen komst van klachtenkompas een oplossing kunnen krijgen waar we tevreden mee kunnen zijn

guanbra

Ook een klacht indienen over Telfort?