Opgelost door Telfort: Mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137578
Gebruiker
Es
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben verhuisd naar een nieuw adres op het oude adres had ik adsl op mijn nieuwe adres
Was geen adsl beschikbaar wel glasvezel
Heb gevraagd of ik mijn mail adres kon behouden als ik gleasvezel zou nemen dat kon
Wat blijkt ik kan mijn oude mail adres niet behouden ben nu al drie weken met de klanteservice van telfort bezig om mijn mail adres terug te krijgen van daag kreeg ik te horen dat niet lukt en dat ik mijn mail adres kwijt ben

De oplossing

Graag mijn oude mail adres terug wat mij ook beloofd is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Es
    Datum
    Klacht door telfort netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Es
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen