Klacht Telfort: Mbs en nog meer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287614
Gebruiker
Dhr M
Datum
2 reacties

Details

Klacht

3jan kreeg ik een sms bericht van telfort dat ik 1000mb heb verbruikt van me bundel. Stond erbij als je extra mb wil Dan sms sturen.paar keer geprobeerd , kreeg terug dat aanvraag niet kan worden verwerkt omdat er een actieve mb bundel aanstond
Vreemd ik krijg een bericht van telfort dat me mb verbruikt zijn en dat ik extra mb bundel kan activeren, heel vreemd dat het dan niet lukt Gebeld naar mw S klantrelaties, mw zegt dat ik nog mb heb 41 mb Ik krijg een bericht dat me 1000mb op is en wil extra mb aanzetten maar lukt niet omdat er nog 41 mb staan erg vreemd, ik krijg toch een bericht dat ik het kan activeren. Er wordt door mw S makkelijk gezegd ja morgen gaat je nieuwe bundel weer in dan heb je weer mbs ?Daar heb ik niks aan kom op. Er wordt niet seriues naar me probleem gekeken heel makkelijk word er over gedaan. Heb toevallig op mijn telfort mijn verbruik bekeken en alles opgeteld kwa mbs en kb en vergeleken dan heb ik maar 174,42 mb van december en nog november nagekeken komt op verbruik van mb op 165,4mb , waar is dan de rest van de mb van 1000 mb?Ik vond het al vreemd eerder een klacht over mb s weg? Ik heb al langer dan een jaar dit abbonomment en hield altijd mbs over rond de 2000 mb en dat er word gezegd mb gaan maar 2 maanden mee klopt voor geen ene meter want hou altijd mbs over sinds ik de abbonomment heb
Nooit over me bundel heen nu ineens , dus heb me mb verbruik bekeken en dat klopt ook niet.
Wat ik raar vind dat er nog 41 mb stond op mijn telfort terwijl ik eenbericht kreeg van telfort dat me mb bundel op was en dat ik extra mb kon activeren, lukte niet dus gekeken op mijn telfort zag 41 mb staan dus dat stond er .volgende dag nieuwe bundel in gegaan weer op mijn telfort gekeken en zag alleen 1000mb waar is dan die 41 mb gebleven.volgende dag zijn de 41mb weg raar terwijl die dag ervoor me nieuwe bundel dat nog eropstond want ik kon geen extra mb activeren, nog vreemder is dat mw S zei dat nog kon zien dat actieve extra mb nog had , alleen zei zij datje nog 41 mb van je gewone bundel over hebt, ben boos, Mw S had nog ook gezegd dat ik die extra mb bundel altijd kan aanzetten,nu kan het niet ineens? Er word maar wat gezegd dan tegen de klant.Nog het laatst wat ik raar vind ,heb bewust mijn mobiele dat uitgezet sinds gisteren niet aanzet en er staat bij me telefoon bij mobiele date al 500kb verbruikt hoe is dit mogelijk als je mobiele data uitstaat?

Gewenste oplossing

Uitzoeken betreft mb verbruik wat ik kon zien klopt niet gewoon en ook uitzoeken waarom ik niet extra mb kon activeren en echt compensatie erover!!! Verwacht echt wat terug hiervoor,want dit kan niet zo als je klant bent!!!
Geboden oplossing
Ik ben nog steeds niet gebeld en de klacht is echt niet opgelost hoor?? Telfort weet niet waar jullie dat vandaan hebben???? Grappenmakers
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moussa,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Moussa,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen