Opgelost door Telfort: meerdere kosten gemaakt nog geen wekende simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182871
Gebruiker
cora
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb meerdere keren klachten i.v.m. niet werkende simkaarten van Telfort
wel hoge kosten die onterecht geïncasseerd worden door Telfort incasso ook hebben ze geen oplossingen of komen met alternatieven veel kosten gemaakt om steeds 0900 nummers van Telfort te bellen reiskosten naar diverse Telfort winkels voor niet werkende simkaarten. Ze beweren nu dat het aan het telefoontje ligt. Ik ben erg teleurgesteld en boos en wil dat u me misschien kan advisren.

De oplossing

contact hierover met Telfort en oplossingen graag,

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van Noort,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    cora
    Datum
    ING bank storting gedaan van honderdvijftig gulden bij automaat mijn geld werd ingenomen om veiligheidsregeling ik naar de balie melding gedaan wilde weten hoe nu verder toen is gezegd we hebben storing en ook met de computers zou na zeggen gegevens genoteerd worden ook beloofd dat ik binnen kortste keren ING avonds mij zou bellen s avonds zelf gebeld met ING die wisten van niets klacht telefonisch ingediend na dat ze beloofd hadden de zaak zo spoedig mogelijk in orde te maken heden niet geb
  3. Auteur
    cora
    Datum
    ik moet even afwachten of ze mij klacht oplossen maar fijn dat er wat mee gedaan is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cora
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy