Opgelost door Telfort: meerdere kosten gemaakt nog geen wekende simkaart

cora

ik heb meerdere keren klachten i.v.m. niet werkende simkaarten van Telfort
wel hoge kosten die onterecht geïncasseerd worden door Telfort incasso ook hebben ze geen oplossingen of komen met alternatieven veel kosten gemaakt om steeds 0900 nummers van Telfort te bellen reiskosten naar diverse Telfort winkels voor niet werkende simkaarten. Ze beweren nu dat het aan het telefoontje ligt. Ik ben erg teleurgesteld en boos en wil dat u me misschien kan advisren.

contact hierover met Telfort en oplossingen graag,

Telfort
    Geachte mevrouw Van Noort,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

cora
    ING bank storting gedaan van honderdvijftig gulden bij automaat mijn geld werd ingenomen om veiligheidsregeling ik naar de balie melding gedaan wilde weten hoe nu verder toen is gezegd we hebben storing en ook met de computers zou na zeggen gegevens genoteerd worden ook beloofd dat ik binnen kortste keren ING avonds mij zou bellen s avonds zelf gebeld met ING die wisten van niets klacht telefonisch ingediend na dat ze beloofd hadden de zaak zo spoedig mogelijk in orde te maken heden niet geb
    cora
    ik moet even afwachten of ze mij klacht oplossen maar fijn dat er wat mee gedaan is.