Opgelost door Telfort: meerdere malen per week storing

Jalini

De afgelopen 2 maanden ervaar ik meerdere keren per week een storing op mijn Telfort kastje. Ik betaal altijd netjes mijn rekening dus ik verwacht ook dat ik daarvoor in ruil ook de service en diensten van Telfort.

Ik zou graag willen dat Telfort mij tegemoet komt in mijn rekeningen. Een kleine vergoeding voor de gedane schade en telkens terugkerende irritaties. Daarnaast zou het fijn zijn als de ontvanger een keer gaat werken naar behoren.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kasi,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Jalini
    Ik wacht het telefoontje af..
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Kasi,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 02.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Jalini
    Telfort heeft mij een nieuw kastje toegezonden en is mij tegemoet gekomen in de rekening

Jalini

Ook een klacht indienen over Telfort?