Opgelost door Telfort: menukeuze-optie bij vast bellen van Telfort werkt niet

A. Smoorenburg

Sinds 7 november 2012 werkt bij mij de menukeuze-optie bij vast bellen van Telfort niet. Dit betekent, dat ik met geen enkele bedrijf, of instantie kan bellen, dat werkt met een keuzemenu.
Ik heb de klacht direct telefonisch via mijn mobiel bij Telfort gemeld. Daarna op 30 november 2012 nogmaals gebeld met de klantenservice. Er wordt gezegd dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt, maar het duurt nu al langer dan een maand. Hoe lang duurt dit nog ?

Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Het is niet mogelijk dit bericht te beantwoorden. Heb je vragen over Klachtenkompas of wil je onze gebruikersvoorwaarden lezen? Bezoek dan www.klachtenkompas.nl
© 2012 Klachtenkompas.

Zo spoedig mogelijk duidelijkheid wat er nu eigenlijk aan de hand is, waarom de keuzemenu-optie bij vast bellen niet werkt en zo snel mogelijk herstel hiervan.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smoorenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    A. Smoorenburg
    Geachte KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort) We zijn inmiddels 5 werkdagen verder. De KPN heeft namens Telfort geen contact opgenomen binnen 5 werkdagen, zoals beloofd op 11 december 2012.De klacht is nog niet opgelost!In afwachting van uw reactie.met vriendelijke groet,A. Smoorenburg
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smoorenburg,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    A. Smoorenburg
    Geachte KPN Klantenreacties CMT Ik krijg nu toch wel sterk het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word.Ik hoop werkelijk dat mijn klacht nu eindelijk opgelost word.Met vriendelijk groet,A. Smoorenburg
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Smoorenburg,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    A. Smoorenburg
    Geachte KPN Klantenreacties CMT De klacht is eindelijk opgelost, jammer dat het zo lang geduurd heeft.
    De klantenservice vanTelfort heeft beloofd mij ook een kleine financiele vergoeding te geven in verband met gemaakte kosten en het niet optimaal kunnen benutten van mijn vast bellen abonnement. Zodra dit op mijn factuur zichtbaar is, ben ik tevreden.met vriendelijk groet,A. Smoorenburg

A. Smoorenburg

Ook een klacht indienen over Telfort?