Opgelost door Telfort: Migratie van Kickxl naar Telfort-weigering beloofde maand korting

**Edit 13-01-2014 Klacht opgelost naar tevredenheid, zie reactie**

Kickxl is overgenomen door Telfort, kreeg een nette brief dat ik er niks van zou merken behalve dan dat ik een maand korting zou krijgen. Stond niet bij bij continuering van hetzelfde pakket of dat dat impliceerde dat er een nieuw jaarcontract zou worden afgesloten. Ik heb het pakket bij ingebruikname door Telfort verlaagd van 100Mb naar 50Mb. Scheelde een tientje per maand. Nu wil telfort mij geen maand abonnementsgeld korting gegeven omdat ze zeggen dat ik al op een andere manier korting heb gekregen. Huh? Ik krijg ook een lagere snelheid, dus helemaal geen korting maar gewoon een pakket waar ik de marktprijs voor betaal. Was dit helder geweest had ik het voor overstap van Kickxl al verlaagd naar 50Mb (mijn jaarcontract was al afgelopen). Die maand korting is niet conditioneel gekoppeld aan hetzelfde pakket, dat blijkt nergens uit de brief, en daarnaast zie ik een verlaging van de service met een verlaging van de maandelijkse kosten ook echt niet als 'korting'.
Sterker nog: ik betaal 50,- en ik zie dat nieuwe klanten voor hetzelfde pakket 45,- betalen!! Dus hoezo korting al verrekend?? Ben er echt niet blij mee.

Die maand korting (√° 50,-)

Telfort
    Geachte heer Holweg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    lars
    Ben gebeld door Telfort. Mijn maandelijkse kosten worden in lijn gebracht met de kosten die aan nieuwe klanten ook gefactureerd worden. Ben tevreden met de geboden oplossing en zal deze afsluiten.
    Opgelost