Klacht Telfort: Mijn surf&mail is afgesloten wegens overtreding van de FUP

Karim

Ik had een onbeperkt mobiel internet abonnement van Telfort en ik was (dacht ik) bewust van de " Fair use policy" die overigens erg onduidelijk is en je op het verkeerde been zet (het is helemaal niet onbeperkt zoals ze wel lijken te beloven). Ik ben verder een gemiddelde mobiel internet gebruiker, 3G alleen onderweg . Op locatie van bestemmingen gebruik ik vaak WIFI. Nooit problemen gehad, tot maart dit jaar! Ik kreeg maar 1 sms van telfort met daarin de melding dat ik te veel gebruik en over hun "fair use policy" ging. Meegewerkt en mijn mobiel internet gedrag aangepast met hun advies. In april 2014 schijn ik een 2e waarschuwing te hebben gehad, heb hier nooit een sms of schrijven van ontvangen ? Nu ben ik afgesloten! Sterker nog ze vonden dat ze het recht hadden om mijn goedkope internet abonnement zo maar op te zeggen en me nu alleen duurdere abonnementen aan te smeren. Voelt als een gemene truc om van oude goedkope abbo's af te komen die Telfort niet uit komen! Onbetrouwbaar!

Mij onbeperkt mobiel internet terug geven zoals het was voor de prijs waar ik een contract voor heb ondertekend in 2010 (verlengd in 2011). En samen achterhalen waarom mijn data gebruik blijkbaar in eens zo enorm uit de hand gelopen is. Ik heb ook niets aan zinloos data verkeer maar een smartphone heeft erg veel settings. Als het mij al niet lukt (ik ben vrij technisch) of de kans krijg dan vrees ik het ergste voor veel nietsvermoedende minder bekwame Telfort gebruikers die ook met dit trucje uit hun abonnement gewipt worden. Dus Telfort, wees service gericht en help je klanten data gebruik onder controle te krijgen ipv. ze in de steek te laten met hun toestel! gemiste kans dit! Karim

Telfort
    Geachte heer El Moussati,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Karim
    Probleem is nog steeds niet opgelost!
    Ben naar aanleiding van mijn klacht gebeld door een medewerker van telfort. Die gaf aan dat ze de bundel (internet) weer zou herstellen. Tevergeefs!! Dezelfde heb ik weer zelf moeten bellen een ander collega heeft het internet op actief gezet. Een kwartier later kreeg ik een sms, dat ik 25 euro aan data verbruik had ? Dag daarop zat ik al op 186 euro (zonder het gebruiken van internet). Diverse medewerkers van telfort gaven aan dat ik me geen zorgen hoefde
    Karim
    te maken. Ben zelfs langs een telfort shop geweest ook hier is mij verteld dat ik me zorgen hoefde te maken. Nu heb ik afgelopen donderdag met Monique van Poppel gesproken die gaf aan dat er intern iets fouts is gegaan en dat ze het bedrag zouden corrigeren en dat mijn internet vrijdag of maandag hersteld zou worden. Ik zou hierover gebeld worden ?!?! Tevergeefs !! Heb wederom weer zelf moeten bellen (gesproken met me. José ) die heeft mij 22 minuten lang in de lang wacht gezet, schandalig!!
    Karim
    Het ergste vond ik dat je na 22 minuten koud wordt doorverbonden, en waarmee ?? Met een automatische antwoord apparaat " u bent de laatst wachtende"
    Daarna weer teruggebeld met een andere collega die zou het uitzoeken maar hing vervolgens op . Daarna weer teruggebeld (gesproken met Mw., van Roessel) 45 minuten lang mee gesproken en geeft aan dat ze het laat uitkomen. Eis: mijn oude internet bundel die mij is toegezegd (Mw. Van Roessel) is hier ook van op de hoogte, kwijtschelding alle
    Karim
    Gemaakte belkosten aan telfort!!! Compensatie vergoeding van alle ergernissen!!
    Telfort
    Geachte heer El Moussati, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?