Klacht Telfort: miscommunicaties

Klachtnummer
# 132897
Gebruiker
avdd
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In juni ben ik er achter gekomen dat ik geregistreerd sta bij Preventel. Ik heb inderdaad een achterstand gehad, dat is begin dit jaar allemaal voldaan. Nu ben ik sindsdien bezig om van deze registratie af te komen maar vele telefoontjes later en na meerdere klachten ingediend te hebben kom ik geen stap verder. Ik heb meerdere keren het incassobureau gebeld of er echt niks meer openstond, ik heb bezwaar ingediend bij preventel en talloze keren telfort zelf gebeld maar kan verder niks doen. Ook vandaag weer naar telfort gebeld omdat ik weer geen reactie kreeg op een ingediende klacht. Als antwoord kreeg ik de mededeling dat ze mij geen abonnement konden aanbieden omdat ze niet wisten wie de aanmelding bij preventel had gedaan. Ik zou graag zien dat iemand bij telfort hier eens goed onderzoek naar deed.

De oplossing

Dat iemand nu eens goed uitzoekt waar het fout gaat en natuurlijk dat die registratie van mijn naam wordt gehaald.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Dungen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    avdd
    Datum
    Vandaag een reactie gekregen dat het dit weekend geregeld zou moeten zijn. Dank voor de snelle reactie maar ik wacht natuurlijk eerst nog even af!
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Dungen,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 23.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Dungen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen