Klacht Telfort: miscommunicaties

avdd

In juni ben ik er achter gekomen dat ik geregistreerd sta bij Preventel. Ik heb inderdaad een achterstand gehad, dat is begin dit jaar allemaal voldaan. Nu ben ik sindsdien bezig om van deze registratie af te komen maar vele telefoontjes later en na meerdere klachten ingediend te hebben kom ik geen stap verder. Ik heb meerdere keren het incassobureau gebeld of er echt niks meer openstond, ik heb bezwaar ingediend bij preventel en talloze keren telfort zelf gebeld maar kan verder niks doen. Ook vandaag weer naar telfort gebeld omdat ik weer geen reactie kreeg op een ingediende klacht. Als antwoord kreeg ik de mededeling dat ze mij geen abonnement konden aanbieden omdat ze niet wisten wie de aanmelding bij preventel had gedaan. Ik zou graag zien dat iemand bij telfort hier eens goed onderzoek naar deed.

Dat iemand nu eens goed uitzoekt waar het fout gaat en natuurlijk dat die registratie van mijn naam wordt gehaald.

Geachte mevrouw Van den Dungen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    avdd
    Vandaag een reactie gekregen dat het dit weekend geregeld zou moeten zijn. Dank voor de snelle reactie maar ik wacht natuurlijk eerst nog even af!
    Geachte mevrouw Van den Dungen,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 23.

KPN Klantenreacties CMT

Geachte mevrouw Van den Dungen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?