Klacht Telfort: Misleidende informatie interactive tv

B. Romberg

Na informatie in de Telfort winkel en via internet heb ik een pakket besteld met Internet en Interactive tv, nadat het installatiepakket was binnen gekomen ben ik dit gaan bekijken en kwam tot de conclusie dat ik mijn B&O harddisk recorder en mijn B&O radio/cd/dvd speler ( na overleg met mijn B&O dealer) niet meer kan gebruiken, dit is mij inde winkel van Telfort niet verteld en is ook op de site van Telfort nergens te vinden. Ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice deze begreep mijn probleem maar kon verder niets doen en verwees mij door naar Telfort Internet. Die heb ik een brief geschreven met het hier boven genoemde probleem, het antwoord van de Klantenservice Telfort Internet "Wij moeten u mededelen dat Telfort geen ondersteuning biedt op externe apparatuur".

Het bestaande contract omzetten van Internet en Interactieve TV naar alleen Internet. En het terug betalen van de reeds betaalde kosten van interactieve tv

Telfort
    Geachte mevrouw Romberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Romberg,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?