Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Misleidende informatie interactive tv
Details
De klacht
Na informatie in de Telfort winkel en via internet heb ik een pakket besteld met Internet en Interactive tv, nadat het installatiepakket was binnen gekomen ben ik dit gaan bekijken en kwam tot de conclusie dat ik mijn B&O harddisk recorder en mijn B&O radio/cd/dvd speler ( na overleg met mijn B&O dealer) niet meer kan gebruiken, dit is mij inde winkel van Telfort niet verteld en is ook op de site van Telfort nergens te vinden. Ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice deze begreep mijn probleem maar kon verder niets doen en verwees mij door naar Telfort Internet. Die heb ik een brief geschreven met het hier boven genoemde probleem, het antwoord van de Klantenservice Telfort Internet "Wij moeten u mededelen dat Telfort geen ondersteuning biedt op externe apparatuur".De oplossing
Het bestaande contract omzetten van Internet en Interactieve TV naar alleen Internet. En het terug betalen van de reeds betaalde kosten van interactieve tvBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.