Opgelost door Telfort: Misleidende reclame combi-voordeel Telfort

Moret

Sinds januari ben ik overgestapt van Tele2 naar Telfort. Hier had ik een abonnement van 12,- euro in de maand voor 200 belminuten en 500mb internet.
Dit was en is voor mij toereikend.
Wij hebben thuis al interactieve tv, telefonie en glasvezel internet van Telfort en mijn vrouw heeft ook een mobiel abonnement van Telfort.
Op de site van Telfort wordt er gesproken over de combi-korting wanneer je meerdere producten van Telfort afneemt. Na de check te hebben gedaan op de site kwam ik hier voor in aanmerken.
Vervolgens heb ik een abonnement afgenomen van 300 belminuten en 2000mb internet voor 18,- euro in de maand. Met 5,- euro combi-korting leek mij dit een mooie deal.
Nu werd er in de eerste maand 18,- euro afgeschreven. Toen dacht ik, okay kan gebeuren, misschien is de combi-korting nog niet verwerkt. Maar bij de tweede factuur werd wederom 18,- euro afgeschreven. Toen heb ik contact opgenomen met Telfort.
Wat blijkt nu, omdat mijn vrouw al de combi-korting van 5,- euro ontvangt kan ik deze niet krijgen.
Ik voel mij behoorlijk afgezet. Ik heb dit namelijk nergens terug gezien op de site en bij mijn aanvraag van de combi-voordeel heb ik geen enkele reactie ontvangen dat dit niet mogelijk was. Ik had gelijk de eerste maand de combi-voordeel aangevraagd en wederom de tweede maand ivm de hoge factuur. Op beide verzoeken geen reactie. Als ik namelijk in de eerste maand hier bericht van had ontvangen had ik nog binnen mijn opzeg termijn mijn contract kunnen beëindigen.
Nu zit ik vast aan een hoog abonnement waar ik geen gebruik van maak.

Opzegging contract of toch de 5, euro korting.

Telfort
    Geachte heer Moret,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Moret
    Klacht is afgehandeld door Telfort.
    Ik krijg de 5,- euro korting.

Moret
Ik krijg de komende maand de gehele korting, 5,- x 24 maanden teruggestort.

Ook een klacht indienen over Telfort?