Opgelost door Telfort: Misleiding bij afsluiten nieuw abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 321375
Gebruiker
PeterD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op aangeven van Telfort overgestapt van "oud glas" naar " nieuw glas" abonnement. Na het afsluiten blijkt dat er een moneur komt opm modem te vervangen, deze geeft aan dat TV en internet direct werkt, vaste telefoon duurt "een paar minuten" . Na uren nog geen telefoon, contact opgenomen met klanten service: duurt 5 dagen, is een automatisch proces, kunnen we niets aan doen. 5 DAGEN? Ik ben al klant, en dan 5 dagen?

De oplossing

Ik wil in gebrekestelling van Telfort, ik wil vóór 17:00 uur op vrijdag 7 september 2018 een functionerende vaste telefoon met mijn eigen nummer. In dien onmogelijk (?) wil ik van mijn contract af: PER DIRECT. Ik wil een verklaring dat dit akkoord is. Ik wil een overstap naar Ziggo met behoud mijn eigen telefoonnummer!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    PeterD
    Datum
    Vanochtend werkte alles: het kan dus wél. Dankjewel Telfort, jammer dat er zulk beroerde communicatie aan vooraf ging terwijl het gewoon binnen 24 uur gefixt kan worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PeterD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefoon doet het voor het verstrijken van de, door mij gestelde, termijn.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen