Opgelost door Telfort: Misleiding bij afsluiten nieuw abonnement

content Opgelost
PeterD

Op aangeven van Telfort overgestapt van "oud glas" naar " nieuw glas" abonnement. Na het afsluiten blijkt dat er een moneur komt opm modem te vervangen, deze geeft aan dat TV en internet direct werkt, vaste telefoon duurt "een paar minuten" . Na uren nog geen telefoon, contact opgenomen met klanten service: duurt 5 dagen, is een automatisch proces, kunnen we niets aan doen. 5 DAGEN? Ik ben al klant, en dan 5 dagen?

Ik wil in gebrekestelling van Telfort, ik wil vóór 17:00 uur op vrijdag 7 september 2018 een functionerende vaste telefoon met mijn eigen nummer. In dien onmogelijk (?) wil ik van mijn contract af: PER DIRECT. Ik wil een verklaring dat dit akkoord is. Ik wil een overstap naar Ziggo met behoud mijn eigen telefoonnummer!!

PeterD
    Vanochtend werkte alles: het kan dus wél. Dankjewel Telfort, jammer dat er zulk beroerde communicatie aan vooraf ging terwijl het gewoon binnen 24 uur gefixt kan worden.

PeterD
Telefoon doet het voor het verstrijken van de, door mij gestelde, termijn.

Ook een klacht indienen over Telfort?