Opgelost door Telfort: Mobiel abonnement met toestellease

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193966
Gebruiker
Lieneke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 2 februari 2016 een mobiel abonnement bij Telfort waarbij ik de Samsung Galaxy S6 kreeg. Maar een tijdje terug kwam ik erachter dat ik het toestel lease; iets wat sinds 2014 is afgeschaft.
Dit is niet waarmee ik heb ingestemd en ik vind het raar dat ik aan het einde van mijn abonnement meer betaald zal hebben voor dit toestel dan als ik het los had gekocht in een winkel (en dan was het van mij geweest). Zelfs met een SIM only erbij zou ik veel minder betalen dan ik nu doe.
Ik vind dit misleiding omdat ik zelfs nog geld moest bijbetalen voor dit toestel; dit suggereert een verkoopovereenkomst i.p.v een verhuurovereenkomst.
Tevens werkt de link naar de pagina over toestellease niet, ik kan dus de voorwaarden niet inzien. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd op meerdere PC's, laptops en webbrowsers.

De oplossing

Ik wil van de toestellease af, als dat niet mogelijk is dan wil ik van mijn contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw De Haan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Lieneke
    Datum
    Ik wacht jullie reactie af
  3. Auteur
    Lieneke
    Datum
    Het probleem met mijn mobiele abonnement is opgelost maar ik wacht nog steeds op de bevestiging van mijn noodpakket voor internet. Ik zou afgelopen vrijdag een bevestiging hiervan krijgen en hij zou vandaag opgestuurd worden zodat ik hem morgen ontvang.
    Ik hoor graag weer van jullie.
  4. Auteur
    Lieneke
    Datum
    Het was een misverstand

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lieneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen