Opgelost door Telfort: Mobiel abonnement met toestellease

# 193966
Lieneke

Ik heb sinds 2 februari 2016 een mobiel abonnement bij Telfort waarbij ik de Samsung Galaxy S6 kreeg. Maar een tijdje terug kwam ik erachter dat ik het toestel lease; iets wat sinds 2014 is afgeschaft.
Dit is niet waarmee ik heb ingestemd en ik vind het raar dat ik aan het einde van mijn abonnement meer betaald zal hebben voor dit toestel dan als ik het los had gekocht in een winkel (en dan was het van mij geweest). Zelfs met een SIM only erbij zou ik veel minder betalen dan ik nu doe.
Ik vind dit misleiding omdat ik zelfs nog geld moest bijbetalen voor dit toestel; dit suggereert een verkoopovereenkomst i.p.v een verhuurovereenkomst.
Tevens werkt de link naar de pagina over toestellease niet, ik kan dus de voorwaarden niet inzien. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd op meerdere PC's, laptops en webbrowsers.

Ik wil van de toestellease af, als dat niet mogelijk is dan wil ik van mijn contract af.

Telfort
    Geachte mevrouw De Haan,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Lieneke
    Ik wacht jullie reactie af
    Lieneke
    Het probleem met mijn mobiele abonnement is opgelost maar ik wacht nog steeds op de bevestiging van mijn noodpakket voor internet. Ik zou afgelopen vrijdag een bevestiging hiervan krijgen en hij zou vandaag opgestuurd worden zodat ik hem morgen ontvang.
    Ik hoor graag weer van jullie.
    Het was een misverstand

Lieneke

Ook een klacht indienen over Telfort?