Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: mobiel internet afgesloten, zonder aankomdiging.
Details
Klacht
Ik had een onbeperkt mobiel internet-abonnement van Telfort. Ik ben een normaal internetgebruiker; ik gebruik 3G als ik onderweg ben en op locatie vaak WiFi. Ik was mij bewust van de Fair Use Policy, hoewel die erg onduidelijk is: 1) het limiet is nergens inzichtelijk en 2) het limiet verandert steeds, omdat het aangepast wordt aan het 'gemiddelde gebruik’, een vaag begrip. Telefonisch werd mij medegedeeld dat de grens 3500MB was, later was dit bijgesteld naar 2500MB zonder mij te informeren.Ik heb alleen in mrt 2014(!) en dec 2015 een sms gekregen dat ik mijn limiet had overschreden (o.b.v. die vaag omschreven FUP), waarna ik in maart 2016 -zonder aankondiging daarvan!- werd afgesloten van mobiel internet. Ik krijg nu bij Telfort alleen nog maar de mogelijkheid om een nieuw, duurder, abonnement af te sluiten, omdat mijn ‘onbeperkte’ abonnement inmiddels niet meer bestaat, terwijl ik juist mijn oude abonnement wilde behouden.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Telfort mijn abonnement PER DIRECT beëindigt, zonder opzegtermijn, met nummerbehoud, zodat ik bij een andere provider DIRECT gebruik kan maken van mijn huidige nummer onder een nieuw abonnement. De diensten en service van Telfort zijn misleidend en ondermaats. Dit is de 2e keer dat ik zonder bericht word afgesloten van mijn internet. Mijn eerdere klacht bij Klachtkompas heeft wel contact met Telfort opgeleverd, maar niet voorkomen dat het de 2e keer weer misging. Dit heeft ertoe geleid dat ik een ander abonnement ga afsluiten bij een andere provider.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.