Opgelost door Telfort: Mobiel internet te duur

ferry

Ik ben al jaren lang klant bij telfort en heb altijd een ouder model mobiel gehad met een sim only abonnement.Nu heb ik een nieuwe telefoon ,waarop ik kan internetten.Mijn vrouw heeft er 2 maanden geleden ook een gekocht en toen bij haar telfort abonnement een 500mb internet bundel erbij besteld bovenop haar huidige abonnement voor 10 euro extra per maand.Nu kijk ik op mijn telfort pagina en zie dat voor mij het extra 500mb internet abonnement mij 17,25 gaat kosten,dus ik denk dat is een fout en bel met telfort..Maar de prijs klopte volgens de klantenservice.Ik zeg tegen de mevrouw dat ik dit erg raar vond en zij beaamde dit,maar kan er niets aan veranderen.Nu loopt mijn contract in mei af dus heb ik tot die tijd toch maar de internetbundel gepakt.Maar ik vind het erg raar dat ze niet beter hun best doen om klanten te houden.Ik betaal nu als al ruim 8 jaar vaste klant voor mijn sim only abonnement 30 euro per maand en iemand anders betaald 15 euro voor hetzelfde abonnement.

Ik zou graag zien dat ik als vaste klant niet de hoofdprijs hoef te betalen .telfort zou vaste klanten moeten belonen en niet straffen,want zo raken ze klanten kwijt.Ik vind het prijsverschil er hoog nl 100% meer dan een nieuwe klant.

Telfort
    Geachte heer De Wit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    ferry
    Ben op jullie telefoontje aan t wachten
    Telfort
    Geachte heer De Wit, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer De Wit,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ferry
    Het is naar wens afgehandeld.een normale prijs gekregen nl 10 euro voor 500 mb internet