Klacht Telfort: mobiel telefoneren van uit de auto

Klachtnummer
# 33878
Gebruiker
jvt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik ben in het bezit van een nokia lumia 800 deze draaid op windows ,deze doet het niet handfree in de auto het ligt niet aan de auto deze is er al voor in de garage geweest andere telefoons die niet onder windows werken doen het wel. de telefoon is al naar telfort geweest voor reparatie maar daar kunnen ze niets doen het ligt aan windows en wij kunnen het niet op lossen ,dan maar naar de winkel terug Zuidplein rotterdam daar kunnen ze ook niets doen ze verkopen alleen maar telefoons wordt er gezegd, de klanten service kan ook niets doen. daar sta je dan wat nu. is dit de service van telfort

De oplossing

een telefoon voor de lopende periode van het contract die in de auto handfree kan bellen

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Twist,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    jvt
    Datum
    Hierbij wil ik u mede delen dat telfort opnieuw contact heeft opgenomen en heeft aangeboden om te mobiele telefoon op te sturen naar nokia , ik heb verlopig een leentoestel een samsung mini en deze doet het wel in de auto dus verder maar afwachten
    mvg J.v Twist
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Twist,
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen