Klacht Telfort: mobiel telefoneren van uit de auto

jvt

ik ben in het bezit van een nokia lumia 800 deze draaid op windows ,deze doet het niet handfree in de auto het ligt niet aan de auto deze is er al voor in de garage geweest andere telefoons die niet onder windows werken doen het wel. de telefoon is al naar telfort geweest voor reparatie maar daar kunnen ze niets doen het ligt aan windows en wij kunnen het niet op lossen ,dan maar naar de winkel terug Zuidplein rotterdam daar kunnen ze ook niets doen ze verkopen alleen maar telefoons wordt er gezegd, de klanten service kan ook niets doen. daar sta je dan wat nu. is dit de service van telfort

een telefoon voor de lopende periode van het contract die in de auto handfree kan bellen

Telfort
    Geachte heer Van Twist,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    jvt
    Hierbij wil ik u mede delen dat telfort opnieuw contact heeft opgenomen en heeft aangeboden om te mobiele telefoon op te sturen naar nokia , ik heb verlopig een leentoestel een samsung mini en deze doet het wel in de auto dus verder maar afwachten
    mvg J.v Twist
    Telfort
    Geachte heer Van Twist,
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?