Opgelost door Telfort: modem brandt uit en klantenservice wil geen werkende modem verstrekken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29716
Gebruiker
sl8000
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden had ik problemen met telefonie van Telfort. In eerste instantie dacht ik dat het aan onze toestel lag en/of telefoonkabel. Na deze vervangen te hebben, deed de telefoon het nog steeds niet. Klantenservice gebeld en na enkele test bleek dat poort 1 van de modem kapot was. Ik moest de telefoonkabel in poort 2 prikken. En na enkele instellingen deed de telefoon het weer.
Amper 2 weken later deed op een avond ineens de telefoon en internet het niet. Op dat moment kwam er een dikke rookpluim uit de modem. De rookgeur kwam duidelijk af van de telefoonpoorten.
Dit in eerste instantie gemeldt aan telfort dmv contactformulier. Maar we moesten de klantenservice bellen. Deze kwam met als oplossing dat we een nieuwe kabel en/of telefoon moesten gebruiken terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat de modem uitbrandde. Maar een ander werkende exemplaar behoort niet tot de mogelijkheden. Nu zit ik met een uitgebrandde modem met internet maar geen telefonie terwijl ik wel betaal

De oplossing

Ik wil een andere werkende modem hebben zodat ik gewoon kan bellen en internetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lau,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    sl8000
    Datum
    Gelukkig werkt er bij de klantenservice van Telfort wel iemand die klantvriendelijk is en problemen kan oplossen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sl8000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen