Opgelost door Telfort: modem brandt uit en klantenservice wil geen werkende modem verstrekken

sl8000

Een maand geleden had ik problemen met telefonie van Telfort. In eerste instantie dacht ik dat het aan onze toestel lag en/of telefoonkabel. Na deze vervangen te hebben, deed de telefoon het nog steeds niet. Klantenservice gebeld en na enkele test bleek dat poort 1 van de modem kapot was. Ik moest de telefoonkabel in poort 2 prikken. En na enkele instellingen deed de telefoon het weer.
Amper 2 weken later deed op een avond ineens de telefoon en internet het niet. Op dat moment kwam er een dikke rookpluim uit de modem. De rookgeur kwam duidelijk af van de telefoonpoorten.
Dit in eerste instantie gemeldt aan telfort dmv contactformulier. Maar we moesten de klantenservice bellen. Deze kwam met als oplossing dat we een nieuwe kabel en/of telefoon moesten gebruiken terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat de modem uitbrandde. Maar een ander werkende exemplaar behoort niet tot de mogelijkheden. Nu zit ik met een uitgebrandde modem met internet maar geen telefonie terwijl ik wel betaal

Ik wil een andere werkende modem hebben zodat ik gewoon kan bellen en internetten.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Lau,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    sl8000
    Gelukkig werkt er bij de klantenservice van Telfort wel iemand die klantvriendelijk is en problemen kan oplossen

sl8000

Ook een klacht indienen over Telfort?