Opgelost door Telfort: Modem herstart meerdere malen per dag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 451942
Gebruiker
Patje1973
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Modem maakt meerdere malen per dag een herstart sinds ik de nieuwe experiabox v10 heb.

Gewenste oplossing

Controle status modem en zo mogelijk een reboot of update modem.
Geboden oplossing
Reboot/update van het modem. Na 24 uur geen problemen ontstaan, indien het probleem zich weer voordoet dan dsl kabel vervangen en de aansluiting controleren op oxidatie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Berk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Berk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Berk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van den Berk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen