Opgelost door Telfort: modum experia8 niet goed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196677
Gebruiker
Frans en answillems kusters
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb samsung j3 aangeschaft, kreeg echter geen wifi verbinding. Na diverse contacten van mij naar telfort en samsung geen wifi.
Wel nieuw modum gekregen maar klacht niet opgelost, wel compensatie telfort mobiel internet. Ben echt heel tevreden klant van telfort, maar de contacten telefonisch kosten me geld met klantenservice, word aangeraden telefoon te ruilen voor lg maar ben gewend aan samsung dus geen optie. Achteraf blijkt dat klacht bekend is bij telfort, maar dat komt pas naar voren na 5 x de klantenservice aan de lijn gehad te hebben. Aangezien er meer mensen zijn met deze klacht vind ik dat telfort een oplossing moet zoeken samen met samsung. Heb nu een router geplaatst dus nu zonder problemen op wifi. Vraag me af of deze oplossing eigenlijk niet van telfort moet komen?

De oplossing

verschaffen router

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Willems Kusters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Frans en answillems kusters
    Datum
    Kreeg vanmorgen bericht van telfort klacht opgelost! Mijn wifi geactiveerd en ja meteen verbonden. Heel blij mee, alleen jammer dat ik dan zo dikwijls heb moeten bellen wat me toch weer extra kost. Wel goede compensatie internetbundel. Nogmaals heel tevreden met telfort. Vervelend dat het via deze site moet komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans en answillems kusters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen