Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: modum experia8 niet goed
Details
Klacht
heb samsung j3 aangeschaft, kreeg echter geen wifi verbinding. Na diverse contacten van mij naar telfort en samsung geen wifi.Wel nieuw modum gekregen maar klacht niet opgelost, wel compensatie telfort mobiel internet. Ben echt heel tevreden klant van telfort, maar de contacten telefonisch kosten me geld met klantenservice, word aangeraden telefoon te ruilen voor lg maar ben gewend aan samsung dus geen optie. Achteraf blijkt dat klacht bekend is bij telfort, maar dat komt pas naar voren na 5 x de klantenservice aan de lijn gehad te hebben. Aangezien er meer mensen zijn met deze klacht vind ik dat telfort een oplossing moet zoeken samen met samsung. Heb nu een router geplaatst dus nu zonder problemen op wifi. Vraag me af of deze oplossing eigenlijk niet van telfort moet komen?
Gewenste oplossing
verschaffen router- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.