Opgelost door Telfort: modum experia8 niet goed

# 197133
Frans en answillems kusters

heb eergisteren klacht ingediend mbt wifi verbinding samsung j3. Kreeg gisteren bericht probleem opgelost, en inderdaad was ook zo zonder probleem wifi op mijn telefoon. Rond 16.00 uur ging mijn telefoon weer van de wifi af en even later schakelde de telefoon uit. Opnieuw opgestart en nee hoor kan ip adres niet verkrijgen. Dus wederom zonder wifi. Klantenservice gebeld en haar het probleem uitgelegd, was haar vraag gebruikt U modum van mediamarkt? Terwijl ik duidelijkaangaf experiabos v8 van telfort. Ligt volgens haar aan de telefoon omdat alle andere aparaten wel werken op ip adres! Weer terug bij af zonder wifi

Definitieve oplossing voor wifi op mijn samsung j3, en niet voor een dag maar constant

Telfort
    Geachte heer Kusters,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Frans en answillems kusters
    Vanmorgen gebeld door telfort, gaan het oplossen door het sturen van de experiabox v10 waarmee het probleem opgelost moet gaan worden. Dus even de box afwachten en dan inderdaad hopen dat het probleem opgelost is.
    Frans en answillems kusters
    Geweldige service van telfort, kreeg zaterdag nieuwe experia10 modum en meteen wifi op de telefoon. Tevens compensatie voor mobiel internet een 10 voor telefort
    heel netjes opgelost

Frans en answillems kusters

Ook een klacht indienen over Telfort?