Opgelost door Telfort: modum experia8 niet goed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197133
Gebruiker
Frans en answillems kusters
Datum
4 reacties

Details

De klacht

heb eergisteren klacht ingediend mbt wifi verbinding samsung j3. Kreeg gisteren bericht probleem opgelost, en inderdaad was ook zo zonder probleem wifi op mijn telefoon. Rond 16.00 uur ging mijn telefoon weer van de wifi af en even later schakelde de telefoon uit. Opnieuw opgestart en nee hoor kan ip adres niet verkrijgen. Dus wederom zonder wifi. Klantenservice gebeld en haar het probleem uitgelegd, was haar vraag gebruikt U modum van mediamarkt? Terwijl ik duidelijkaangaf experiabos v8 van telfort. Ligt volgens haar aan de telefoon omdat alle andere aparaten wel werken op ip adres! Weer terug bij af zonder wifi

De oplossing

Definitieve oplossing voor wifi op mijn samsung j3, en niet voor een dag maar constant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kusters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Frans en answillems kusters
    Datum
    Vanmorgen gebeld door telfort, gaan het oplossen door het sturen van de experiabox v10 waarmee het probleem opgelost moet gaan worden. Dus even de box afwachten en dan inderdaad hopen dat het probleem opgelost is.
  3. Auteur
    Frans en answillems kusters
    Datum
    Geweldige service van telfort, kreeg zaterdag nieuwe experia10 modum en meteen wifi op de telefoon. Tevens compensatie voor mobiel internet een 10 voor telefort
  4. Auteur
    Frans en answillems kusters
    Datum
    heel netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans en answillems kusters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen