Klacht Telfort: moeilijk zelf beeindigen contract 01-11-2013

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 50848
Gebruiker
yentll
Datum
11 reacties

Details

De klacht

ik heb geprobeerd om mijn contract bij telfort te beeinigen daar telfort tussentijds zelf het contract veranderd en ik op hogere kosten kom terwijl ik niet wordt ingelicht over een verandering. ik heb 2 dagen achtereen gebeld met uw medewerkers de heer elio pattiruhu en die heeft niks over opzeggen in het mailverhaal gezet want medewerkster nr 2 mevr. debby kemphuis wist niks te vertellen over opzeggen dus oplossing gewoon de rekening betalen dat was het beste inmiddels ben ik 4 brieven rijker van telfort en nu heeft telfort het contract beeinigd per 10-01-2014 maar krijg nog wel het termijnbedrag over februari te betalen. Inmiddels heb ik zelf mijn zowel zakelijk als prive 3 telfort abbonementen laten overnemen door een andere provider

De oplossing

dat ik de hoge kosten niet hoef te betalen voor mijn abbonementen

11 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Provoost,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    yentll
    Datum
    ik heb van grote broer kpn vernomen dat telfort contact met mij gaat opnemen maar HELAAS ik wacht nog steeds. denk ook tevergeefs
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Provoost, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    yentll
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie van telfort heb nog steeds geen contact gehad
  5. Auteur
    yentll
    Datum
    ik heb inmiddels contact gehad met telfort maar geloof het of niet ik heb nu 5verschilende bedragen te betalen en welke is de goede
    ik ben dr nu klaar mee en stuur nu een brief naar de geschillencommissie en raad van bestuur van telfort misschien dat zij mij wel kunnen helpen met vriendelijk groet
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Provoost, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Provoost, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    yentll
    Datum
    ik heb wel contact gehad met telfort maar nog geen bevestigde email binnen gehad en tevens word er nog steeds abbonementkosten van mijn rekening gehaald terwijk wij sinds januari 2014 geen klant meer zijn van telfort
  9. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Provoost,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Provoost, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  11. Auteur
    yentll
    Datum
    ik heb geen reactie gehad van telfort zoals ze beweren hier boven WEL een nieuwe rekening pppfffff terwijl ik al wel een eindafrekening heb met 0,00 euro dit is verrekend met mijn tegoed van 163,00 die ik nog tegoed had van telfort maar niet krijg en nu weer een nieuwe rekening van 20,53 hoe blond moet je zijn om bij telfort te werken en nu stap ik naar de geschillencommissie ben dr klaar mee

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yentll
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen