Opgelost door Telfort: Na een klacht op klachtenkompas te hebben ingediend vanwege misleiding door een Telfort sales medewerker

ron7788

Na een klacht op klachtenkompas te hebben ingediend vanwege misleiding door een Telfort sales medewerker (klacht bekend bij KPN/Telfort) heb ik een bevestiging gekregen dat ik een bedrag van €148, 07 gecrediteerd krijg.
Mijn klacht was gebaseerd op het feit dat de betreffende sales medewerker van Telfort onterecht heeft aangegeven dat de Telfort app/update lopende kosten, 2 uur accuraat loopt.
Van een andere medewerker van Telfort bleek dit geen 2 uur te zijn maar een halve dag.
Op basis van deze informatie krijg ik het bedrag van €148.07 cent gecrediteerd.
Echter vandaag belde ik voor een bevestiging betreffende de mate van nauwkeurigheid van de Telfort app/update lopende kosten.
Nu kreeg ik te horen dat deze wel 24 uur achter kunnen lopen. Dit maakt de berekende creditering te laag.
Zodoende wil ik een herberekening op papier. Ook een bevestiging op de mail hoe accuraat de app nu feitelijk is. Ook is het inloggen op de Telfort website niet meer mogelijk, onacceptabel.

Zie de info onder extra privé informatie voor bedrijf.

Telfort
    Geachte heer Slaats,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ron7788
    Dank voor de met KPN afgesproken bevestiging email.
    Als u ook nog even bevestigd dat de kosten voor deze lopende maand buiten de bundel vergoed worden? Ik bel nu zoals ik aangaf niet meer met mijn Telfort nummer.
    Tevens kan ik niet meer inloggen in mijn Telfort omgeving. Ik wil tot ik weer kan inloggen een blokkade op mijn Telfort online omgeving of in ieder geval dat u voorkomt dat er mogelijk gegevens gewijzigd worden.
    Telfort
    Geachte heer Slaats,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Netjes afgehandeld.

ron7788

Ook een klacht indienen over Telfort?