Klacht Telfort: Na overzetten xms naar telfort is ineens mijn genexis modem defect

fragro

Sinds vrijdag geen internet, geen tv en geen telefoon.
Doodleuk wordt er gezegd dat er in het weekend geen storingsdienst wordt gedraaid.
Dit zou volgens mij het laatste bedrijf zijn dat geen storingsdiensten draait.
Er zou volgens het telefonisch contact afgelopen zaterdag worden gebeld voor het maken van een afspraak. Ook is er in het dossier "spoed" vermeld, de spoed wordt bij Telfort echter anders geinterpreteerd dan ik gewend ben.
Ook hebben wij een internetbedrijf dat nu dus stil staat. Er wordt hierover gezegd dat de abonnementen niet voor bedrijven zijn! Nooit medegedeeld bij de overname van XMS naar Telfort, anders had ik hierin een keuze kunnen maken om eventueel een ander abonnement te nemen bij een andere provider!
Ik ben tot nu toe ZEER teleurgesteld over Telfort

Met grote spoed een oplossing!

Telfort
    Geachte heer De Groot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer De Groot, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    fragro
    Ik was het zo zat dat ik zelf dinsdagmorgen het modem heb open geschroefd om te kijken of er iets zichtbaars aan de hand was. Ik heb de stekker van de glasvezel opnieuw gemonteerd en voila het werkte weer als vanouds. Dezelfde dinsdag 10 februari werd ik pas gebeld om afspraak te maken om de reparatie uit te gaan voeren. Heb op dinsdag dus al 5 dagen zonder internet,tv en telefoon gezeten. en zou nog gewacht moeten hebben tot de reparatiedienst daadwerkelijk verschenen zou zijn.

fragro

Ook een klacht indienen over Telfort?