Klacht Telfort: Na ruim 10 jaar klant te zijn geen ruimte voor betere aanbieding.

# 120761
Johan

Op mijn adres is ADSL slecht tot 10 MB leverbaar. Ik heb een internet + onbeperkt bellen abonnement voor 30 euro per maand. Er zijn snellere adsl abonnementen maar deze zijn op mijn adres niet beschikbaar. Om een hogere download snelheid te krijgen moet ik overstappen naar glasvezel. Bij vodafone kan ik via de glasvezel 20 MB downloadsnelheid krijgen en onbeperkt bellen voor 33,50 euro per maand.
Bij telfort moet ik 45 euro betalen voor internet 50 MB en onbeperkt bellen. De stap van 30 euro per maand naar 45 euro per maand is voor mij echt te groot, dus ik wil graag een tussen oplossing. Maar via een medewerker kreeg ik te horen dat er echt niets mogelijk is. Erg jammer dat ik na ruim 10 jaar klant te zijn geweest op deze manier weg moet gaan.

Een beter passende aanbieding.

Telfort
    Geachte heer Oskam,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Johan
    Pas na 3 keer de juiste persoon aan de lijn gekregen. En deze persoon kon geen concurrerend aanbod doen. Dus ik ga weg bij Telfort.

Ook een klacht indienen over Telfort?