Klacht Telfort: Na ruim 10 jaar klant te zijn geen ruimte voor betere aanbieding.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120761
Gebruiker
Johan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op mijn adres is ADSL slecht tot 10 MB leverbaar. Ik heb een internet + onbeperkt bellen abonnement voor 30 euro per maand. Er zijn snellere adsl abonnementen maar deze zijn op mijn adres niet beschikbaar. Om een hogere download snelheid te krijgen moet ik overstappen naar glasvezel. Bij vodafone kan ik via de glasvezel 20 MB downloadsnelheid krijgen en onbeperkt bellen voor 33,50 euro per maand.
Bij telfort moet ik 45 euro betalen voor internet 50 MB en onbeperkt bellen. De stap van 30 euro per maand naar 45 euro per maand is voor mij echt te groot, dus ik wil graag een tussen oplossing. Maar via een medewerker kreeg ik te horen dat er echt niets mogelijk is. Erg jammer dat ik na ruim 10 jaar klant te zijn geweest op deze manier weg moet gaan.

Gewenste oplossing

Een beter passende aanbieding.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Oskam,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Johan
    Datum
    Pas na 3 keer de juiste persoon aan de lijn gekregen. En deze persoon kon geen concurrerend aanbod doen. Dus ik ga weg bij Telfort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen