Klacht Telfort: na upgrade na glasvezel geen internet!

Klachtnummer
# 337559
Gebruiker
Apel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

na ompraten van koper dsl, hebben ze glasvezel internet met tv aangeboden. maar helaas konden we deze niet op de zelfde dag annuleren, terwijl we letterlijk 14 dagen bedenktijd hadden. uiteindelijk wouden ze monteur sturen om glasvezel in orde te maken, omdat het niet teruggezet worden naar koper. maar inmiddels 3,5 weken geen telefoon, tv en internet.!

De oplossing

vergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Barsamoglu,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Barsamoglu,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?