Klacht Telfort: Nadelen Telfort mobiel zakelijk (t.o.v. voorheen)

Klachtnummer
# 2261
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze nadelen, die gelden bij Telfort mobiel zakelijk, had ik tot vorig jaar niet:
- seconden afgerond naar boven!
- bij terugbel optie binnen voicemail voer je 2 gesprekken!
- 0,25 euro per minuut buiten bundel!
- bundel wordt niet meegenomen naar volgende maand!
- voicemail niet gratis!

ECHT BELACHELIJK! Gelijk maar naar een andere provider, zodra mijn abonnement afloopt.

De oplossing

Betere voorwaarden zoals belminuut kosten buiten de bundel omlaag, bundel tegoed meenemen naar de volgende maand en per seconde afrekenen (i.p.v. omhoog afgerond naar minuten).

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Middeldorp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen